PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasady prowadzenia szkoleń

  • 31. Data: 2007-06-22 18:08:26
    Temat: Re: zasady prowadzenia szkoleń
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:f5fml5$ucu$1@node4.news.atman.pl Kuroi Bonza

    > A przed kim?
    > Pytam, bo chciałbym wiedzieć, czy warto się przejmować.
    jezeli nie przed Internautami (w koncu mozesz nas wszystkich "olewac")
    to napewno przed soba...
    Przyznam, ze nie wiem, czy uwazasz, ze jestes wart aby sie Toba
    przejmowac...

    > Nie moja wina.
    No nie wiem... Jezeli jestes nauczycielem, nie wiem w jakim wieku
    jestes, moze mnie kiedys uczyles i moj "idiotyzm" jest efektem Twoich
    dzialan "pedagogicznych"? ;)))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    --
    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com

  • 32. Data: 2007-06-22 18:21:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5h36t$47f$1@node4.news.atman.pl Kuroi Bonza
    <b...@s...com> pisze:

    > Przyznam, ze nie wiem
    (...)
    > No nie wiem...
    No i sam widzisz...

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2007-06-22 18:24:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5h2v9$440$2@node4.news.atman.pl Kuroi Bonza
    <b...@s...com> pisze:

    > Nie szukalbym innego wytlumaczenia...
    Ty na pewno nie...
    Ale to nic nie znaczy.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2007-06-23 06:16:44
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:f5h36t$47f$1@node4.news.atman.pl Kuroi Bonza

    > (...)
    > No i sam widzisz...

    nie jestes przypadkiem Swiadkiem Jehowy? ;) Nic do nich nie mam,
    osobiscie jako ludzi ich cenie za wiele rzeczy, ale oni tez maja
    tendencje do poslugiwania sie w rozmowie wycietym fragmencikiem i
    unikaniem dzieki temu odpowiedzi wprost.

    Wiec teraz moze nic nie wytniesz i odpowiesz wprost:
    - uwazasz, ze jestes wart aby sie Toba przejmowac? (to bylo a propos
    Twojej konsekwencji, albo jej braku).
    - czy efekty Twoich "dzialan pedagogicznych" sa dla uczniow/kursantow
    budujace? (no ale na to pytanie nie Ty mozesz odpowiedziec, tylko uczeni
    przez Ciebie, wiec wycofuje to pytanie).

  • 35. Data: 2007-06-23 08:39:20
    Temat: Re: zasady prowadzenia szkole
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Maciek Sobczyk na pl.praca.dyskusje:
    > Dlatego uważam, że każdy trener, nawet umiejętności twardych, powinien
    > mieć świadomość czym jest proces, jak działa i jak się wyraża opór w
    > grupie.

    tak i nie. :) Jeśli nie jesteś zadufanym w sobie i....ą to pewne rzeczy
    spostrzeżesz. :). Na pewno nie ma nic gorszego (w branży IT, może nie na
    poziomie Excell 101, ale już 300-400) niż trener który może i jest
    zawodowym trenerem, rozumie dynamikę grupy itp. ale w praktycznych
    wdrożeniach nie uczestniczy. I owszem -- coś wie, bo ćwiczenia zadane
    przez poducenta sprzętu/software odrobił sumiennie. Nawet popróbował
    trochę sampopatrzeć. Ale nie dostał w kość przy okazji rzeczywistych
    problemów. I autentyzm doświadczenia często jest o wiele istotniejszy w
    skutecznym przekazaniu wiedzy niż umiejętności interpersonalne czy
    dydaktyczne :).

    --
    Ziemek

  • 36. Data: 2007-06-23 16:39:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5idsn$alc$1@node4.news.atman.pl Kuroi Bonza
    <b...@s...com> pisze:

    > - czy efekty Twoich "dzialan pedagogicznych" sa dla uczniow/kursantow
    > budujace? (no ale na to pytanie nie Ty mozesz odpowiedziec, tylko uczeni
    > przez Ciebie, wiec wycofuje to pytanie).
    Właśnie na to pytanie mogę odpowiedzieć (reszta to bzdety, więc spuszczam).
    Ale najpierw ja zapytam: czemu cię to interesuje i czy jesteś praktykiem w
    jakiejś formie dydaktyki (jakiej)?

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2007-06-23 17:23:28
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Jotte pisze:

    > Właśnie na to pytanie mogę odpowiedzieć
    i wlasnie to mnie niepokoi, bo na to pytanie akurat nie Ty powinienes
    odpowiadac... :)

  • 38. Data: 2007-06-23 17:27:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5jkui$6p2$1@node1.news.atman.pl Kuroi Bonza
    <b...@s...com> pisze:

    > i wlasnie to mnie niepokoi
    Więc żyj w lęku.
    EOT.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2007-06-23 18:34:27
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:f5jkui$6p2$1@node1.news.atman.pl Kuroi Bonza

    > Więc żyj w lęku.
    wiec drze :)
    EOT

  • 40. Data: 2007-06-23 19:31:48
    Od: "asa" <c...@o...eu>

    > ale pedagogika jest tez dla doroslych :)))

    Koleś zadał normalne pytanie a wy urządzacie sobie pole bitwy w słówka.
    żenujące - od obrażania się są inne fora.
    Same mądrale prowadzące jałową dyskusję.