PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowa praca bez umowy a jej przedłużenie....

  • 1. Data: 2007-06-19 20:15:16
    Temat: nowa praca bez umowy a jej przedłużenie....
    Od: "Anakin" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Przyjąłem się do nowej pracy na czas określony - 3 miesięczny na stanawisko,
    które mi nie pasuje jeśli chodzi o moje dotychczasowe doświadczenie.
    Umowy jeszcze nie otrzymałem, ale jako że człowiek wysyłał wiele ofert i po
    fakcie zatrudnienia się u nowego pracodawcy otrzymałem ofertę bardziej
    atrakcyjną związaną tak naprawdę z kontynuacją obowiązków na bazie moich
    doświadczeń, wolałbym przejść do nowego pracodawcy.
    Jak w takim razie zakończyć współpracę, jeśli nowy pracodawca będzie chciał
    mnie widzieć u siebie od lipca lub połowy lipca.
    Z poprzedniej pracy odszedłem za porozumieniem stron, bo zakład pracy jest w
    likwidacji i groziło mi wypowiedzenie, więc brałem pracę jaka była licząc że
    się wdrożę ( nie mam złudzeń, raczej nie dam rady).

    Pozdrawiam
    Anakin

  • 2. Data: 2007-06-20 20:53:21
    Temat: Re: nowa praca bez umowy a jej przedłużenie....
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Anakin <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pracodawca będzie
    > chciał mnie widzieć u siebie od lipca lub połowy lipca.

    no i w czym problem?

    B.