eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik działu Helpdesk - zarobki ?? › zarobki zależne od poziomu wsparcia
  • Data: 2007-01-25 07:12:56
    Temat: zarobki zależne od poziomu wsparcia
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy otientuje sie ktos jakie sa zarobki jako pracownik działu
    > Helpdesk w firmie PBG S.A w > Przeźmierowie k. Poznania ?
    > Zostalem zaproszony na rozmowe i nie wiem ile mozna sie spodziewac
    > miesiecznego wynagrodzenia.

    zarobki w HelpDesk zależą z reguły od poziomu wsparcia który będziesz
    świadczył potrzebującym. Z reguły dział HD podzielony jest na trzy
    poziomy:
    1-szy poziom to asystent (-ka) rejestrująca zgłoszenie,
    2-gi poziom to technik, serwisant wykonujący zgłoszenie,
    3-cia poziom to guru z danego tematu, wspiera serwisanta gdy ten nie
    dał rady.

    Na pierwszym poziomie nie spodziewałbym się więcej niż 1200. Na
    drugiej linii do 2500. A na trzeciej powyżej 2500. Wszystkie kwoty
    brutto w pln. NO oczywiście będzie obowiązywać generalna zasada: jaka
    odpowiedzialność taka płaca :)

    pozdrawiam
    Pegaz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1