eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik działu Helpdesk - zarobki ?? › Re: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
  • Data: 2007-01-27 22:27:05
    Temat: Re: Pracownik działu Helpdesk - zarobki ??
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej
    Ja pracuje w miedzynarodowym koncernie motoryzacyjnym jako call center
    agent. Zarobki na reke ok. 2500, czasem do 3tys. Jest to polaczenie 1 i
    2 levelu, czyli rejestruje zgloszenie, a czesc z nich rozwiazuje zdalnie
    przejmujac kontrole nad kompami userow. Zarzadzam konsola AD, troche
    dlubaniny z Lotus Notes`em, MS Office, zdalna instalacja softu, prawa
    admina, podstawowa administracja SAP-em (reset hasel, zabijanie sesji) i
    wszystko inne co da sie zrobic zdalnie. Czesc taskow idzie to innych
    grup zajmujacych sie bezpieczenstwem, exchange`owcow, WAN-owcow itd.
    Rejestracja spraw w systemie na podstawie telefonu, maila, faxu,
    skrzynki glosowej. Obszar supportu to EMEA, praca po polsku i angielsku,
    gdzie ten drugi jest oficjalnym jezykiem w ktorym tworze sprawy i cala
    dokumentacje, szkolenia itd. Ilosc userow do supportu dla mojego malego
    teamu: 7 tys.
    Pracuje ponad 2 lata i na dniach odchodze z firmy. Mam dosc
    uzytkownikow, powoli zatrzymuje sie rozwoj umyslowy, robi sie ciagle to
    samo, a kazdy kolejny telefon wkurza mnie tylko bardziej:) Taka
    specyfika pracy. Nie znam chyba nikogo, kto by na tym stanowisku dluzej
    wytrzymal - albo awans, albo zwolnienie na wlasna prosbe:)
    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1