eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik działu Helpdesk - zarobki ?? › Re: zarobki zależne od poziomu wsparcia
  • Data: 2007-01-25 08:32:51
    Temat: Re: zarobki zależne od poziomu wsparcia
    Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Pegaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ep9l9p$ijl$1@news.onet.pl...

    >
    > zarobki w HelpDesk zależą z reguły od poziomu wsparcia który będziesz
    > świadczył potrzebującym. Z reguły dział HD podzielony jest na trzy
    > poziomy:
    > 1-szy poziom to asystent (-ka) rejestrująca zgłoszenie,
    > 2-gi poziom to technik, serwisant wykonujący zgłoszenie,
    > 3-cia poziom to guru z danego tematu, wspiera serwisanta gdy ten nie
    > dał rady.
    >
    Zapachnialo mi tu zachodnimi korporacjami. W RP w malych firmach jest czesto
    jeden poziom helpdesku (przy okazji gosc jest adminem, programista,
    webmasterem, dba...).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1