PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki niemieckich absolwentów IT

  • 1. Data: 2004-07-09 16:43:23
    Temat: zarobki niemieckich absolwentów IT
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    http://tinylink.com/?CpyLagGRSd

    Piszą tam, że niemieccy absolwenci po 1,5 roku praktyki zarabiają rocznie
    41350-45000 EUR.

    andrzej

  • 2. Data: 2004-07-09 18:56:44
    Temat: Re: zarobki niemieckich absolwentów IT
    Od: "Krzys" <...@...com>

    Użytkownik "andrzej" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinylink.com/?CpyLagGRSd
    >
    > Piszą tam, że niemieccy absolwenci po 1,5 roku praktyki zarabiają rocznie
    > 41350-45000 EUR.
    >

    > andrzej

    To tylko statystyki, ktore nie do konca odzwierciedlaja realia rynku. Np. w
    Polsce srednie zarobki informatyka to wg. statystyk 3,5 tys. brutto. A jak
    jest naprawde wiadomo - wiekszosc pracuje za mniej jak 1,5tys, duzo osob w
    ogole nie moze znalezc pracy.
    Temat exodusu branzy IT, bo o to Ci pewnie chodzilo, byl juz
    wielokrotnie na tej grupie walkowany. Sprowadza sie do tego ze jezeli jestes
    amatorem to nie masz tam czego szukac, a jesli jestes prawdziwym specjalista
    to nieoplaca sie wyjezdzac.

  • 3. Data: 2004-07-09 22:04:25
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Wiem, ze czlowiek w tej samej firmie co ja, na tym samym stanowisku, tylko w
    oddziale w niemczech, zarabial 6 razy wiecej.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 4. Data: 2004-07-09 22:39:15
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    A czym sie zajmujesz?

    Wiadomość napisana przez: "Pawel P.":

  • 5. Data: 2004-07-09 22:43:21
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Zajmowalem, administracja siecia, wsparcie userow, wdrozenie systemow
    zarzadzania w firmie. Innymi slowy specjalista ds. IT.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 6. Data: 2004-07-09 22:45:32
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Krzys" <...@...com> napisał w wiadomości
    > a jesli jestes prawdziwym specjalista
    > to nieoplaca sie wyjezdzac.

    Bzdura. Na zachodzie zarabia sie znacznie wiecej. Wiem, o tym od znajomych
    jak i z wlasnego krotkiego doswiadczenia.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 7. Data: 2004-07-09 22:48:27
    Od: "tester" <t...@g...pl>

    Jak jest mozna sobie poczytac na www.gulp.de

  • 8. Data: 2004-07-09 22:49:28
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    No to nie jest za bardzo wykfalifikowana praca chyba.
    Pytanie z innej beczki, zakladajac ze chcialbys to robic na wlasny
    rachunek to jak bys szukal klientow?

  • 9. Data: 2004-07-09 22:57:49
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@S...pl> napisał w wiadomości
    > No to nie jest za bardzo wykfalifikowana praca chyba.

    Sugerujesz, ze wdrazanie systemu ERP, utrzymanie, monitorowanie oraz nadzor
    nad siecia ok 200 kompow (LAN/WAN), 8 serwerow (UNIX,Windows 2000), nie jest
    wykwalifikowana praca ? A co wedlug ciebie jest wykwalifikowana praca ?

    Pozdrawiam

    Pawel P.

    P.S Firma jest dosc znana, korporacja z zachodnim kapitalem.
    P.S2 Odpowiadaj pod postem.

  • 10. Data: 2004-07-09 23:05:15
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@S...pl> napisał w wiadomości
    > No to nie jest za bardzo wykfalifikowana praca chyba.
    > Pytanie z innej beczki, zakladajac ze chcialbys to robic na wlasny
    > rachunek to jak bys szukal klientow?

    Nie robilbym tego na wlasna reke, gdyz od tego sa firmy outsourcingowe.

    Pozdrawiam

    Pawel P.