PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki adres - CV i LM

  • 1. Data: 2004-07-09 12:31:09
    Temat: Jaki adres - CV i LM
    Od: "Asia" <s...@n...pl>

    Witam

    Mam pytanie do grupowiczow;
    jak adresowac koperte, jesli wysylam CV i LM nie w odpowiedzi na konkretna
    oferte w pracy, a z nadzieja ze dana firma moze poszukiwac aktualnie/badz w
    przyszlosci osoby o kwalifikacjach zblizonych do moich??

    Pisac sam adres firmy, czy dodawac dopisek, Dzial Personalny??
    Ale czy nie bedzie to smieszne lub uznawane za uchybienie jesli nie bedzie w
    firmie takiego dzialu, lub tez rekrutacja bedzie sie zajmowal np. dzial kadr
    czy jakis inny??

    A.

  • 2. Data: 2004-07-09 13:13:36
    Temat: Re: Jaki adres - CV i LM
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Asia, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > firmie takiego dzialu, lub tez rekrutacja bedzie sie zajmowal np. dzial kadr

    Ja w takich przypadkach po prostu dzwonię i pytam o nazwisko osoby
    zajmującej się tego rodzaju działalnością w firmie. Przy okazji inna
    korzyść (albo i nie) - mówią od razu, że nie zatrudniają i nie będą,
    człowiek nie traci na znaczkach... ;-) A tak serio, mam nadzieję, że
    trafisz na otwartych ludzi, którzy dotychczas po prostu nie wiedzieli,
    że Cię potrzebują! :) Powodzenia.

    M.

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...