PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki niemieckich absolwentów IT

  • 11. Data: 2004-07-09 23:09:25
    Temat: Re: zarobki niemieckich absolwentów IT
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > Sugerujesz, ze wdrazanie systemu ERP, utrzymanie, monitorowanie oraz nadzor

    Puste frazesy z listow referencyjnych to nie do mnie :)
    ERP to wdraza dostawca oprogramowania a nie administrator sieci.

    > nad siecia ok 200 kompow (LAN/WAN), 8 serwerow (UNIX,Windows 2000), nie jest
    > wykwalifikowana praca ? A co wedlug ciebie jest wykwalifikowana praca ?

    No niech bedzie, ale to nie jest kosmicznie trudna praca - a poza tym przy tym
    co widze to nie masz jej za wiele. Powiem szczerze az mnie kusi Cie zapytac ile
    zarabiasz? Czemu? Bo sie zalisz, a chyba troche jednak powinienes dostac.

    > P.S Firma jest dosc znana, korporacja z zachodnim kapitalem.

    Mam nadzieje, ze to sie kiedys zrowna.

    > P.S2 Odpowiadaj pod postem.

    A naucz tego mojego netscapa.
    Na caly post odpowiada sie z gory, na poszczegolne fragmenty z dolu, ale to
    chyba logiczne i oczywiste....

  • 12. Data: 2004-07-09 23:11:14
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Chodzilo o to, ze jak Ty bys byl taka firma outsourcingowa to pewnie bys
    wiecej zarobil niz teraz.

  • 13. Data: 2004-07-09 23:21:33
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Puste frazesy z listow referencyjnych to nie do mnie :)
    > ERP to wdraza dostawca oprogramowania a nie administrator sieci.

    Mylisz sie. Wdrazanie systemu trwalo ok 1,5 roku. Nadal sa jeszcze bugi,
    ktore na bierzaco trzeba naprawiac. System ze stajni MS. (nie bede
    reklamowal)

    > No niech bedzie, ale to nie jest kosmicznie trudna praca - a poza tym przy
    tym
    > co widze to nie masz jej za wiele.

    To, zle widzisz. Gdyz, jak wspomnialem wczesniej ja juz tam, nie pracuje. Od
    poniedzialku, mam nowego pracodawce.

    >Powiem szczerze az mnie kusi Cie zapytac ile zarabiasz?

    Mało! :-)

    >Czemu? Bo sie zalisz, a chyba troche jednak powinienes dostac.

    Nie zale sie, mowie jakie sa realia. Firmy w Polsce, nie dorosly jeszcze (a
    raczej menagerowie, ci ktorzy zaczeli pracowac w polowie lat 90). Sadze, ze
    powoli sie to zmieni. Rynki zachodnie sa lakomym kaskiem. Ja pracuje w
    Polsce, gdyz chce jeszcze skonczyc studia podyplomowe. Potem, z checia
    zaoferuje moje uslugi, pracodawcom innych panstw.

    No, ale miejmy nadzieje, ze za 10 lat troche sie wszystko pozmienia.

    Pawel P.

    P.S Przepraszam za ewentualne bledy ort. ale klade sie wlasnie spac, a moj
    umysl nie jest zbyt trzezwy.

  • 14. Data: 2004-07-09 23:21:58
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    No ja tez ide spac, wiec tylko podsumuje - przydaly by sie wg mnie w branzy
    informatycznej jakies ograniczenia odnosnie przyjmowanych stanowski - mowa o
    psuciu rynku przez pseudo-specjalsitow.

    I na koniec pytanie do PawlaP - jakie to sa studia podyplomowe?

  • 15. Data: 2004-07-09 23:23:26
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    > Chodzilo o to, ze jak Ty bys byl taka firma outsourcingowa to pewnie bys
    > wiecej zarobil niz teraz.

    To zalezy, ale prawdopodobnie tak. Niestety nie jestem na tyle odwazny, by
    rozkrecac taki interes. (Musze jeszcze duzo sie nauczyc)

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 16. Data: 2004-07-09 23:31:06
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

> [...]
    > psuciu rynku przez pseudo-specjalsitow.
    >
    > I na koniec pytanie do PawlaP - jakie to sa studia podyplomowe?

    http://akson.sgh.waw.pl/podyplomowe/studia/Informaty
    czne-systemy-zarzadzania.html

    --
    Pozdrawiam,

    Pawel P.

  • 17. Data: 2004-07-09 23:34:59
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > http://akson.sgh.waw.pl/podyplomowe/studia/Informaty
    czne-systemy-zarzadzania.html

    Dobre to? Warte tych pieniedzy?

  • 18. Data: 2004-07-10 07:50:59
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com> napisał w wiadomości
    > Wiem, ze czlowiek w tej samej firmie co ja, na tym samym stanowisku, tylko
    > oddziale w niemczech, zarabial 6 razy wiecej.

    Czas przeszly dobrze tu pasuje. Nie wiem czy wiesz ale w IT u naszego
    zachodniego sasiada bardzo zle sie dzieje i nic nie wskazuje na poprawe,
    dopoki cala ich gospodarka tonie.

  • 19. Data: 2004-07-10 07:52:55
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    >
    > Mylisz sie. Wdrazanie systemu trwalo ok 1,5 roku. Nadal sa jeszcze bugi,
    > ktore na bierzaco trzeba naprawiac. System ze stajni MS. (nie bede

    To moze zareklamuj bo to co oferuja tzw. stajnie MS trudno nazwac ERP,
    chyba, ze chodzi o jakis zupelnie nowy produkt, to jedno. A drugie - czyzbys
    osobiscie usuwal te bugi?

  • 20. Data: 2004-07-10 09:24:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 09:52:55 +0200, "Ghost" <...@...com> wklepał(-a):

    >To moze zareklamuj bo to co oferuja tzw. stajnie MS trudno nazwac ERP,
    >chyba, ze chodzi o jakis zupelnie nowy produkt, to jedno. A drugie - czyzbys
    >osobiscie usuwal te bugi?

    MS kupił jakiś czas temu Great Plains i sprzedaje ich produkt Dynamics.