PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki niemieckich absolwentów IT

  • 51. Data: 2004-07-11 19:03:20
    Temat: Re: zarobki niemieckich absolwentów IT
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > Piszą tam, że niemieccy absolwenci po 1,5 roku praktyki zarabiają rocznie
    > 41350-45000 EUR.

    cze andrzej,

    trzeba czytac miedzy linijkami:
    sbsolwenci roku 2001 zarabiaja obecnie moze i tyle
    jesli maja obecnie JESZCZE prace...

    Jedno jest pewne:
    obecnie wiekszym problemem absolwentow IT w niemczech jest znalezienie pracy
    niz wysokie stawki.
    Jesli ktos jest naprawde dobry, pare jezykow zna
    w czasie studiow odbyl pare praktyk w kraju i zagranica
    (objetnie czy jest niemcem czy innej nacji)
    to tyle zarobi.

    Moje obserwacje nie bazuja na statystykach tylko
    na moich doswiadczeniach jako pracodawcy w IT w Hamburgu. No i akurat mialem
    ca. 200 CV na stole
    wlasnie przyszlych absolwentow IT w styczniu 2004.
    3 miesiace pozniej dopiero zdecydowalismy sie 3 osoby
    zatrudnic. Co ciekawe, nie tylko te 3 ale i pare pozostalych, bardzo dobrych
    ktore zaprosilem
    na rozmowe kwalifikacyjna nie mialy po 3 miesiacach jeszcze pracy... A moja
    firma mala jest i nie najwieksza w Hamburgu ;-)...

    Fazit: zarobki sie zgadzaja, problem jest gdzie indziej...

    Tyle fakty.
    pozdrowienia
    tomek

  • 52. Data: 2004-07-11 20:48:28
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Rafał,

    W Twoim liście datowanym 11 lipca 2004 (18:34:40) można przeczytać:
    > Nie chcę się czepiać, nie jestem zazdrosny, nie jestem zawistny, ale
    > powiedz mi... Dlaczego jako specjalista ds IT, korzystasz z... Outlook
    > Expressa?

    A czy specjalista ds IT koniecznie do obsługi newsów musi korzystać z
    własnoręcznie napisanego plugina do kalkulatora na codziennie
    kompilowanym debianie? Czy to nie honor używać OE?
    Górnikom też wypominasz używanie mikrofalówek zamiast pieca węglowego?

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "So, so you think you can tell Heaven from Hell?"

  • 53. Data: 2004-07-11 22:37:03
    Od: Rafał <k...@s...w.pl>

    Użytkownik Konlin napisał:

> [...]
    > kompilowanym debianie? Czy to nie honor używać OE?
    > Górnikom też wypominasz używanie mikrofalówek zamiast pieca węglowego?

    No cóz, jaki atak na moją osobę.
    Niestety, wybór pewnych narzędzi, też świadczy o czymś. O posiadanych
    umiejętnościach, wiedzy, przyzwyczajeniach i nawykach. To bardzo wiele
    mówi o cżłowieku...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 54. Data: 2004-07-12 08:14:25
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 12 Jul 2004 00:37:03 +0200, Rafał
    <k...@s...w.pl> wrote:

    >No cóz, jaki atak na moją osobę.
    >Niestety, wybór pewnych narzędzi, też świadczy o czymś. O posiadanych
    >umiejętnościach, wiedzy, przyzwyczajeniach i nawykach. To bardzo wiele
    >mówi o cżłowieku...

    G...[ucio] prawda.
    Nie zaatakował Cie - bardzo rozsądnie Ci odpisał. Twoje czepianie się
    OE jest dziecinnym atakiem i próbą zdyskredytowania, a nie ma nic
    wspólnego z jakąkolwiek merytoryczną dyskusją. Nie są ważne narzędzia,
    tylko uzyskany efekt - używa się narzędzi, które pozwalają Ci w jak
    najkrótszym czasie i przy jak najmniejszych nakładach uzyskać
    zakładany efekt, tyle !

    A Ty się właśnie czepiasz i wygląda, że jesteś po prostu zazdrosny, z
    natury zawistny i żółć Cie zalewa...

  • 55. Data: 2004-07-12 09:17:45
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Rafał wrote:

    > No cóz, jaki atak na moją osobę.
    > Niestety, wybór pewnych narzędzi, też świadczy o czymś. O posiadanych
    > umiejętnościach, wiedzy, przyzwyczajeniach i nawykach. To bardzo wiele
    > mówi o cżłowieku...

    Tak samo jak waskie horyzonty (PNMSP).

    PS.
    A nie pomyslales, ze sa firmy, w ktorych jedynym dopuszczalnym
    czytnikiem jest wlasnie OE?
    --
    Robert Jaskula

  • 56. Data: 2004-07-12 16:29:53
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Rafał,

    W Twoim liście datowanym 12 lipca 2004 (00:37:03) można przeczytać:

    > No cóz, jaki atak na moją osobę.

    Nie na osobę tylko na durne poglądy. Resztę napisali Ci przedpiścy.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Goodbye cruel world
    I'm leaving you today"