PracaGrupypl.praca.dyskusje › podpowiedzcie [odpowiedzialność kadry kieroniczej]

  • 1. Data: 2004-07-09 20:45:59
    Temat: podpowiedzcie [odpowiedzialność kadry kieroniczej]
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    Witam,

    Poszukuję jakiegoś w miarę pełnego tekstu dotyczącego odpowiedzialności
    kadry kieroniczej i dyrektorskiej za decyzje (polecenia służbowe) w stosunku
    do pracowników. Przeszukałem już grupę i googla ale z marnym skutkiem.

    Nie ukrywam, że jest to dla mnie bardzo pilne.

    Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi i/lub linki.

    Pozdrawiam

    WojtekPL

  • 2. Data: 2004-07-10 08:42:01
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Rozwiń to trochę to ci pomożemy .

  • 3. Data: 2004-07-10 11:02:52
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    Użytkownik "Ela Busz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rozwiń to trochę to ci pomożemy .

    Już wiem wszystko dzięki Koledzie Robertowi T. - Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam

    WojtekPL