PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki

  • 1. Data: 2008-08-18 10:14:20
    Temat: zarobki
    Od: p...@g...com

    Witam. Chcialam zapytac o zdanie doświadconych forumowiczów o to, na
    jakie zarobki moze liczyc poczatkujacy pracownik w dziale handlowym
    polskiej firmy ale za to ze znajomoscia 2 jezykow obcych ktorych
    uzycie bedzie potrzebne na stanowisku o ktore sie ubiegam. Dzisiaj mam
    rozmowe kwalifikacyjna na ktorej musze te kwoty negocjowac... :/

  • 2. Data: 2008-08-18 11:54:07
    Temat: Re: zarobki
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    > uzycie bedzie potrzebne na stanowisku o ktore sie ubiegam. Dzisiaj mam
    > rozmowe kwalifikacyjna na ktorej musze te kwoty negocjowac... :/

    (Tylko) znajomosc jezykow nie przeklada sie wprost na wysokosc zarobkow
    bo chodzi o to czy pracownik komunikujac sie w takim jezyku bedzie
    potrafil przyniesc firmie efekt finansowy wieksza niz np inny pracownik
    wraz z tlumaczem . A im wieksza wartosc tego efektu tym wieksze zarobki.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://42.pl/u/Qtv_redbuttonday