PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace na okres próbny

  • 1. Data: 2008-08-15 09:59:21
    Temat: umowa o prace na okres próbny
    Od: <z...@N...gazeta.pl>

    dzień dobry grupowicze
    Mam następujące pytanie czy jeżeli mam podpisana umowe na okres probny czy
    przysługuje mi urlop chorobowe na takich samych warunkach jak przy umowie o
    prace na czas okreslony czy są jakieś różnice?
    dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2008-08-15 12:27:54
    Temat: Re: umowa o prace na okres próbny
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 15 Aug 2008 09:59:21 +0000 (UTC),
    <z...@N...gazeta.pl> zakodowal:

    >urlop chorobowe

    A co takiego?

    Chyba coś takiego mają nauczyciele, ale nie znam się na tym.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2008-08-15 12:55:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g83k1p$j5n$1@inews.gazeta.pl z...@N...gazeta.pl
    <z...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Mam następujące pytanie czy jeżeli mam podpisana umowe na okres probny
    > czy przysługuje mi urlop chorobowe
    A co to jest za zjawisko?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-08-15 13:55:16
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Jotte pisze:

    > A co to jest za zjawisko?

    Chyba przedpisca zapomnial przecinka wstawic a Wy sie czepiacie...

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 5. Data: 2008-08-15 13:58:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g842aa$fbf$1@nemesis.news.neostrada.pl venioo
    <v...@p...fm> pisze:

    > Chyba przedpisca zapomnial przecinka wstawic a Wy sie czepiacie...
    Nie czepiamy, tylko pytamy żeby sensownie odpowiedzieć.

    --
    Jotte