PracaGrupypl.praca.dyskusjezamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste? › Re: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
    From: tomek <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zamiescic ogloszenie o prace - to nie takie proste?
    Date: Wed, 20 Oct 2004 09:37:01 +0200

    > a nikomu sie nie chce zalozyc alternatywnej grupy bez moderowania
    > (no mi tez niestety)

    Osobiscie jestem chetny, mam juz dosyc zle dzialajacych serwisow:)

    > podejrzewam raczej czyjs interes a nie tradycje do wylewania dziecka z
    > kapiela

    Tez o tym myslalem. Ale jaki? Bo jesli segreguja oferty, to sa dwie
    mozliwosci, albo trzeba zaplacic za zamieszczenie albo nie umieszczajac
    oferty daja ja do przeczytania znajomym szukajacym pracy.
    Jednak na moje ogloszenie nikt nie odpowiedzial. A zeby zaplacic trzeba miec
    jakis kontakt, ktrego w ich serwisie brak.

    tomek