PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaległy urlop w okresie wypowiedzenia - pomóżcie prosz

  • 11. Data: 2004-01-25 23:30:23
    Temat: Re: zaległy urlop w okresie wypowiedzenia - pomóżcie prosz
    Od: "Hraba" <h...@f...onet.pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bv0mpe$osb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    tego
    > przepisu zależy wyłącznie od pracodawcy.
    >
    > W przedstawionej sytuacji należy podjąć próbę negocjacji z pracodawcą
    > odnośnie do udzielenia w okresie wypowiedzenia przynajmniej zaległego
    urlopu
    > wypoczynkowego. Jeżeli bezpośrednie negocjacje są utrudnione, to najlepiej
    > skierować do pracodawcy pismo z prośbą o udzielenie całości
    przysługującego
    > urlopu wypoczynkowego (na kopii potwierdzenie wpływu do firmy).
    >
    > Jeżeli pracodawca odmówi, a zdrowie pracownikowi na to jeszcze pozwoli, to

    Dzięki za rady powiem wam jutro jak poszło
    pozdrowienia
    Tomek

  • 12. Data: 2004-01-26 17:51:45
    Od: "Hraba" <h...@f...onet.pl>

    mieliście racje, po podaniu we wniosku odniesień do odpowiednich paragrafów
    doszliśmy do porozumienia po mojej myśli
    pozdrowienia i dzięki za pomoc

    Tomek

  • 13. Data: 2004-01-26 17:57:03
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > mieliście racje, po podaniu we wniosku odniesień do odpowiednich
    paragrafów
    > doszliśmy do porozumienia po mojej myśli
    > pozdrowienia i dzięki za pomoc

    Ql
    Jak widac usenet sie na cos przydaje jednak
    A nieznajomosc prawa pracy u pracodawców jest porazajaca.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 14. Data: 2004-01-26 19:21:07
    Od: "Hraba" <h...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ql
    > Jak widac usenet sie na cos przydaje jednak
    > A nieznajomosc prawa pracy u pracodawców jest porazajaca.

    jak się dowiedziałem to w oddziale w Anglii rok temu mieli sprawę w sądzie
    pracy, w sumie podobny przypadek, zmusili pracownika do pracy w okresie
    wypowiedzenia kiedy miał jeszcze zaległy urlop jak i przysługujące dni na
    szukanie pracy (to jego zwolnili w ramach restrukturyzacji). Sprawę
    przegrali i teraz chyba chuchają na zimne.
    Jeszcze raz dzięki
    Tomek