PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy

  • 1. Data: 2004-01-24 21:22:45
    Temat: szukam pracy
    Od: "Grażyna&Krzysztof" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy dla zony w okolicach Dabrowy Gorniczej,
    Katowic, Sosnowca.
    Zona z wyksztalcenia jest mgr zarzadzania i marketingu.
    Jesli to mozliwe prosze o jakis kontakt: s...@p...onet.pl

    Dziekuje wszystkim. Krzysiek

  • 2. Data: 2004-01-25 08:58:26
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Grażyna&Krzysztof" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje pracy dla zony w okolicach Dabrowy Gorniczej,
    > Katowic, Sosnowca.
    > Zona z wyksztalcenia jest mgr zarzadzania i marketingu.

    Nie uwazasz, ze:

    1. NTG
    2. nawet jesli to bylaby to TG, to info o zonie tak enigmatyczne nie
    spowoduje zadnej reakcji? Wyksztalcenie (szczególnie tak popularne) niewiele
    znaczy, a nie ma mowy o zadnym doswiadczeniu zawodowym.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-25 11:22:53
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    niewiele
    > znaczy, a nie ma mowy o zadnym doswiadczeniu zawodowym.

    Ależ reakcję spowoduje. Ciężkiego ROTFLa, skoro za żonę mąż nawet pracy
    szuka.

    Sigurd

  • 4. Data: 2004-01-25 13:00:39
    Od: "INFOBROK biuro" <b...@i...k1.pl>

    Myślę, że jestem w stanie pomóc przynajmniej w poszukiwaniu. Proszę
    odwiedzić stronę www.infobrok.k1.pl i zarejestrować się (nie odpłatnie) nie
    zaszkodzi a pomóc może.
    Pozdrawiam Ryszard Klóska