PracaGrupypl.praca.dyskusje › zalegla premia

  • 1. Data: 2002-01-20 17:47:38
    Temat: zalegla premia
    Od: "Tosia" <t...@p...onet.pl>

    w umowie o prace widnieje zaspis dot. wynagrodzenia:
    "...wynagrodzenie wynosi...tyle a tyle... oraz premia wg zakladowego ukladu
    zbiorowego pracy"

    W zwiazku z trudnosciami finansowymi, w porozumieniu ze zwiazkami ZAWIESZONO
    na okres pol roku wyplacanie premii. Po uplywie tego okresu wszystko wrocilo
    do normy ale o wyplacie zaleglych pramii jakby zapomniano...

    Pytanko: przepadlo raz na zawsze? a moze przedsiebiorstwo jest zobowiazane
    do jej wyplacenia, jesli tak to w jakim terminie?

    pozdrawiam - Tosia

  • 2. Data: 2002-01-20 18:48:40
    Temat: Re: zalegla premia
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]

    > Pytanko: przepadlo raz na zawsze? a moze przedsiebiorstwo jest zobowiazane
    > do jej wyplacenia, jesli tak to w jakim terminie?

    ZAWIESZENIE to _nie_ ODROCZENIE.
    wiec imho oznacza to, ze za ten okres premii nie bedzie.
    ale to naprawde nie da sie wygdybac... tylko trzeba zapytac.

    pozdrawiam

    romek

  • 3. Data: 2002-01-20 18:55:21
    Temat: Odp: zalegla premia
    Od: "Tosia" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości
    > ZAWIESZENIE to _nie_ ODROCZENIE.
    > wiec imho oznacza to, ze za ten okres premii nie bedzie.
    > ale to naprawde nie da sie wygdybac... tylko trzeba zapytac.

    ok...
    moze zle sformulowalam...
    piszac :"zawieszenie" mialam na mysli "zawieszenie w wyplacaniu" ale nie
    "zrzeczenie sie"..
    czyli wychodzi na Twoje "odroczenie" ...jak zwal tak zwal...
    Zatem... jest jakis termin w ktorym gorka musi zajac stanowisko...czy tez
    moze w nieskonczonosc kulac pileczki..?

    Pozdrawiam -Tosia

  • 4. Data: 2002-01-20 20:11:17
    Temat: Re: Odp: zalegla premia
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]
    > czyli wychodzi na Twoje "odroczenie" ...jak zwal tak zwal...
    > Zatem... jest jakis termin w ktorym gorka musi zajac stanowisko...czy tez

    mysle, ze ktos kto ze strony pracownikow podpisywal to porozumienie
    o okresowej zmianie (zeby nie kombinowac z zawieszeniem/odroczeniem)
    w dzialaniu regulaminu wynagrodzen dobrze wiedzial co to ma oznaczac
    - i ta jego wiedza jest jednoznaczna.

    a gdyby czepiac sie slow, to ja to dokladnie tak rozumiem jak napisalas
    "zawiesza sie w wyplacaniu" co nie oznacza "odracza sie wyplacenie".
    Ale moje rozumienie (czy kogokolwiek na grupie) nie jest miarodajne.
    Odpowiedz na to pytanie na pewno jest jednoznaczna i nie zalezy od
    interpretacji slowa zawieszenie w takim czy innym kontekscie.

    Jak bank zawiesza naliczanie odsetek za kredyt dla kogos wcielonego do armii,
    to oznacza to, ze TRACI te odsetki bezpowrotnie, a nie ze po 18 miesiacach
    naliczy je juz eks-wojakowi za te 1,5 roku zabawy...

    obym sie mylil :-)

    pozdrawiam

    romek