PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o urlop szkolny.

  • 1. Data: 2002-01-21 07:38:21
    Temat: pytanie o urlop szkolny.
    Od: "SG" <s...@a...net.pl>

    Witam
    Slyszalem, ze istnieje cos takiego jak urlop szkolny. Konkretnie chodzi mi o
    to jezeli pracownik sie doksztalca np na studiach uzupelniajacych w swoim
    kierunku. Moglby ktos napisac kiedy taki urlop przysluguje oraz ile sie go
    nalezy, ew prosilbym o jakiegos linka do strony o tym temacie

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 2. Data: 2002-01-21 08:05:06
    Temat: Re: pytanie o urlop szkolny.
    Od: "TM" <q...@g...pl>

    Należy się, jeżeli pracodawca cię skieruje na te studia. Ja się dogadałem i
    mam to na piśmie. Odnośnie ilości - sam jestem ciekaw, bo tego nie wiem :-)

    Pozdr,
    TM