PracaGrupypl.praca.dyskusjezalegla premia › Re: Odp: zalegla premia
    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: zalegla premia
    Date: 20 Jan 2002 20:11:17 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    > ok...
    > moze zle sformulowalam...
    > piszac :"zawieszenie" mialam na mysli "zawieszenie w wyplacaniu" ale nie
    > "zrzeczenie sie"..
    > czyli wychodzi na Twoje "odroczenie" ...jak zwal tak zwal...
    > Zatem... jest jakis termin w ktorym gorka musi zajac stanowisko...czy tez
    > moze w nieskonczonosc kulac pileczki..?

    mysle, ze ktos kto ze strony pracownikow podpisywal to porozumienie
    o okresowej zmianie (zeby nie kombinowac z zawieszeniem/odroczeniem)
    w dzialaniu regulaminu wynagrodzen dobrze wiedzial co to ma oznaczac
    - i ta jego wiedza jest jednoznaczna.

    a gdyby czepiac sie slow, to ja to dokladnie tak rozumiem jak napisalas
    "zawiesza sie w wyplacaniu" co nie oznacza "odracza sie wyplacenie".
    Ale moje rozumienie (czy kogokolwiek na grupie) nie jest miarodajne.
    Odpowiedz na to pytanie na pewno jest jednoznaczna i nie zalezy od
    interpretacji slowa zawieszenie w takim czy innym kontekscie.

    Jak bank zawiesza naliczanie odsetek za kredyt dla kogos wcielonego do armii,
    to oznacza to, ze TRACI te odsetki bezpowrotnie, a nie ze po 18 miesiacach
    naliczy je juz eks-wojakowi za te 1,5 roku zabawy...

    obym sie mylil :-)

    pozdrawiam

    romek