PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tele praca, praca w domu, przez internet ....

  • 1. Data: 2002-01-20 09:57:08
    Temat: Tele praca, praca w domu, przez internet ....
    Od: "Loodek" <l...@p...fm>

    Czy znacie kogos kto tak pracuje (chodzi mi o normalna prace, a nie
    wypelnianie ankiet i klikanie na banery) .....
    Sporo sie o tym mowi, a ciekawy jestem czy polskie firmy stosuja taka forme
    zatrudnienia, i jakie sa warunki. Czy warto sie tym zainteresowac, czy jest
    to tylko teoria ......

  • 2. Data: 2002-01-20 11:52:57
    Temat: Re: Tele praca, praca w domu, przez internet ....
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Loodek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    forme
    > zatrudnienia, i jakie sa warunki. Czy warto sie tym zainteresowac, czy

    Chwilowo jest to w powijakach. Aczkolwiek w przyszlosci, mysle,
    bedzie to standard (wiekszy komfort pracy, wieksza moblinosc
    pracownika, mniejsze koszty dla firmy).
    Slyszalem, ze telepraca jest w Polsce wykorzystywana
    m.in przez redakcje pism komputerowych.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 3. Data: 2002-01-20 13:19:53
    Od: "Jarek" <n...@h...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Slyszalem, ze telepraca jest w Polsce wykorzystywana
    > m.in przez redakcje pism komputerowych.

    Dokladnie... siedze w chacie i raz w tygodniu pojawiam sie w redakcji, zeby
    dostac tygodniowa, motywacyjna dawke opier*.

    Co do komfortu sie nie zgodze, no chyba ze w domu nikt Ci na glowe nie
    wchodzi i nie masz zbyt rozrywkowych wspol-lokatorow/sasiadow. Poza tym, jak
    to ktos ostatnio na pl.comp.grafika stwierdzil "Praca jest po to, zeby nie
    siedziec w domu" [i do reszty nie zwariowac...]

    (pracuje w jednej z wroclawskich redakcji, jako redaktor dochodzacy i
    przyznam szczerze, ze takich jak ja jest tam spoooro)

    --
    nzz

  • 4. Data: 2002-01-20 15:09:37
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Slyszalem, ze telepraca jest w Polsce wykorzystywana
    > m.in przez redakcje pism komputerowych.

    Kilka razy tłumaczyłem im tekst (97-98r). Nawet zapłacili. Ale z tej fuchy
    by nie wyżył.
    svobo

  • 5. Data: 2002-01-20 15:48:48
    Od: "The_EaGle" <t...@t...pl>

    "Jarek" <n...@h...pl> wrote in news:3c4ac402@news.vogel.pl:

    > Dokladnie... siedze w chacie i raz w tygodniu pojawiam sie w redakcji,
    > zeby dostac tygodniowa, motywacyjna dawke opier*.

    Ja tez tyle ze w Wa-wie i opierdolu nie dostaje ;-))) ale oprocz raz na
    tydzien byc w redakcji takze spotykam sie z roznymi ludzmi od sprzetu :-)

> [...]
    > tym, jak to ktos ostatnio na pl.comp.grafika stwierdzil "Praca jest po
    > to, zeby nie siedziec w domu" [i do reszty nie zwariowac...]
    Racja, sa plusy, bo nie musisz rano wstawac i stac o 7,30 w korkach przy
    -20 za oknem. Minusy to iz mozna zwariowac od siedzenia w domu...

    --
    Best regards
    The EaGle

  • 6. Data: 2002-01-20 19:26:35
    Od: "Adam" <a...@n...pl>

    Witam!

    A ja tak pracuję już 3 lata. Jestem 3D CAD/CAM-owcem, robie projekty,
    zarobie tyle ile zrobie projektów, soft mam klienta a sprzęt to jeden komp
    klienta i dwa swoje. Różnie bywa raz lepiej raz gorzej, ostatnio bardzo
    kiepsko, ale w lecie miałem dużo roboty, prawie nie wychodziłem ze swojego
    domu i więzienia jednocześnie. Pewnie najlepiej byłoby nic nie robić tylko
    używać życia, a pieniązki żeby na koncie same sie pojawiały, ale tak nie ma.
    Niestety pracy tej nie znalazłem nigdzie w sieci, nikt takiej nie oferuje,
    przynajmniej jeszcze takiej nie znalazłem. To co mam wynika z mojej walki o
    to aby nie pracować np. w Warszawie lub za granicą, a siedzieć sobie w domu
    na prowincji, gdzie mam rodzinę i znajomych i gdzie powietrze nie śmierdzi
    spalinami aż tak bardzo, gdzie nie ma korków etc. Fakt że nie ma też
    teatrów, muzeów ani nawet w tej chwili kin, ale dzięki SDI i dużemu
    doświadczeniu w tym co robię, mogę pracować w domu. Mimo wszystkich
    niedogodności, bo takie też są i fakt że wypad z domu dobrze robi, to jednak
    wolę pracować w domu.
    Pozdrawiam,
    Adam

  • 7. Data: 2002-01-20 22:44:16
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Jarek" <n...@h...pl> writes:

> [...]
    > to ktos ostatnio na pl.comp.grafika stwierdzil "Praca jest po to, zeby nie
    > siedziec w domu" [i do reszty nie zwariowac...]

    Popieram w 100%. :(
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 8. Data: 2002-01-21 15:11:07
    Od: krislob <k...@w...pl>

    Ja rowniez telepracuje, tez prawie 3 lata. Szukam zlecen w internecie,
    wykonuje, inkasuje :-) Jesli chodzi o problemy, to oprocz problemow z
    wyplacalnoscia i checia do zaplaty niektorych klientow jest dobrze.
    Pisze rowniez w paru miejscach, ale darmowo :)

    Odnosnie e-redakcji, to wezcie pod uwage to ze przy korzystaniu z
    internetu pracodawca-wydawca ma duzo wiekszy wybor, o czym sie
    ostatnio osobiscie przekonalem :)

    Wracajac jeszcze do telepracy, to owszem jest to znosne i wygodne, ale
    raczej dla matek z dziecmi i niepelnosprawnych, nie obrazajac nikogo.
    Normalny czlowiek musi na jakis czas zobaczyc sie z szefem, dostac
    motywujacy opieprz lub podwyzke. Poza tym ciagle szukajac sobie samemu
    zlecen, robiac jednoczesnie za acounta, copywritera, pr-owca, i
    niekiedy grafika, mozna zwariowac. Umiarkowanie polecam.

    krzych

  • 9. Data: 2002-01-22 13:57:10
    Od: "axel" <w...@b...pl>

    A jak taka praca w domu na zlecenie bądź umowę ma się do sprawy podatków -
    ZUS, świadczenia emerytalne te sprawy?. Jak Panowie telepracownicy
    rozwiązujecie te kwestie ? - pracodawca bierze ciężar tych kosztów na siebie
    czy załatwiacie to we własnym zakresie ?.