PracaGrupypl.praca.dyskusjezabrac cv i list motywacyjny? › Re: zabrac cv i list motywacyjny?
    Date: Sun, 07 Oct 2007 16:58:30 +0200
    From: Ralf <r...@b...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zabrac cv i list motywacyjny?

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Nic na siłę, zwłaszcza w sytuacji, w której idziesz na rozmowę. Jak to
    > sobie wyobrażasz - siadacie do stołu, wyjmujesz list mot. i... następuje
    > cisza. Osoba po drugiej stronie stołu wnikliwie studiuje list starając
    > się wydobyć z niego jak najwięcej informacji.

    Trudno sobie wyobrazić, ale dokładnie tak to wyglądało :)
    Koleś wziął cv i lm, przeczytał całe, po czym zadał pytanie: "Ile chce Pan
    zarabiać?".
    Po mojej odpowiedzi odpowiedział, że mi dziękuje bo ma wiele takich ofert z
    mniejszymi wymaganiami finansowymi.
    Na tym rekrutacja się zakończyła :) Było to dawno temu w jakiejś małej firemce.

    --
    pozdrawiam
    Ralf