PracaGrupypl.praca.dyskusje › z cyklu CV po angielsku

  • 11. Data: 2006-04-27 07:45:50
    Temat: Re: z cyklu CV po angielsku
    Od: D A O L E R <d...@s...poczta.onet.pl>

    Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki ;)

    Piotrek

    --
    From nothing to everything in no time at all

  • 12. Data: 2006-05-05 15:39:09
    Od: "Piotr Grzegrzolka" <p...@g...pl>

    D A O L E R <d...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > CV jest dostępne tutaj: http://home.elka.pw.edu.pl/~pzarobki/CV/CV_eng.pdf

    Drogi Piotrze ******* ************,

    proponuje z pdf-a usunąć dane m.in autorze. Gwiazdki w treści pliku to za mało...

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 13. Data: 2006-05-05 18:57:02
    Od: D A O L E R <d...@s...poczta.onet.pl>

    Piotr Grzegrzolka wrote:
    []
    > Drogi Piotrze ******* ************,
    >
    > proponuje z pdf-a usunąć dane m.in autorze. Gwiazdki w treści pliku to za mało...

    Eeee przesadzasz... te gwiazdki nie maja na celu zatarcie moje
    tozsamosci tylko raczej nie pokazywanie jej w sposob calkowicie jawny.
    Juz po samym adresie mozna dojsc kim jestem wiec jesli ktos zajrzy sobie
    we wlasciwosci pdf w zasadzie niczego nowego sie nie dowie... :)

    Piotrek

  • 14. Data: 2006-05-05 19:00:15
    Od: D A O L E R <d...@s...poczta.onet.pl>

    Piotr Grzegrzolka wrote:
    []
    > Drogi Piotrze ******* ************,
    >
    > proponuje z pdf-a usunąć dane m.in autorze. Gwiazdki w treści pliku
    to za mało...

    Eeee przesadzasz... te gwiazdki nie maja na celu zatarcie mojej
    tożsamości tylko raczej nie pokazywanie jej w sposób całkowicie jawny.
    Juz po samym adresie można dojść kim jestem wiec jeśli ktoś zajrzy sobie
    we właściwości pdf'a w zasadzie niczego nowego sie nie dowie... :)

    Piotrek