PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie urlop

  • 1. Data: 2007-09-19 16:05:16
    Temat: Re: wypowiedzenie urlop
    Od: "leos" <s...@s...pl>

    > skladajac wypowiedzenie musze wybrac zalegly urlop z terazniejszej pracy,
    > czy tez ten urlop przechodzi do nowego pracodawcy?

    nie

  • 2. Data: 2007-09-19 16:05:20
    Temat: wypowiedzenie urlop
    Od: thim <t...@g...pl>

    skladajac wypowiedzenie musze wybrac zalegly urlop z terazniejszej
    pracy, czy tez ten urlop przechodzi do nowego pracodawcy?

    tim

  • 3. Data: 2007-09-19 19:14:09
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-09-19 18:05 [thim] napisał(a):

    > skladajac wypowiedzenie musze wybrac zalegly urlop z terazniejszej

    Zależy od pracodawcy.

    > pracy, czy tez ten urlop przechodzi do nowego pracodawcy?

    Nie przechodzi. Za niewykorzystany dostanie ekwiwalent pieniężny.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-09-19 23:13:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fcrhb7$2n2$1@inews.gazeta.pl thim <t...@g...pl>
    pisze:

    > skladajac wypowiedzenie musze wybrac zalegly urlop z terazniejszej pracy,
    > czy tez ten urlop przechodzi do nowego pracodawcy?
    Nie wiem, co masz na myśli uzywając określenia "zaległy urlop" i nie będę
    tego dociekał.
    Jeśli do chwili złożenia wypowiedzenia nie wykorzystałeś całości albo części
    przysługujacego ci w tym momnecie urlopu wypoczynkowego, to ogólnie możliwe
    są następujące rozwiązania:
    - wnioskujesz o udzielenie urlopu, pracodawca się zgadza i urlop
    wykorzystujesz w przysługującym ci wymiarze (jeśli czas do rozwiązania umowy
    jest krótszy niż przysługujący urlop to za resztę dostaniesz ekwiwalent),
    - wnioskujesz o udzielenie urlopu, pracodawca się nie zgadza (może się
    zgodzić udzielić jakiegoś kawałka) i płaci ci ekwiwalent za niewykorzystaną
    część urlopu,
    - pracodawca wysyła cię na urlop aby nie płacić ekwiwalentu (w tym wypadku
    może bez twojej zgody ani wniosku, jeśli czas do rozwiazania umowy jest
    krótszy niż przysługujący urlop, to za resztę dostaniesz ekwiwalent).

    Urlop nie "przechodzi" na _nowego_ pracodawcę.

    --
    Jotte