PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy na okres próbny

  • 11. Data: 2008-10-29 12:24:44
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy na okres próbny
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Patryk Włos pisze:

    > Czyli zamiast pozwolić motłochowi się zreformować i zacząć być
    > odpowiedzialnym przez oczyszczenie z jednostek/zachowań
    > nieodpowiedzialnych, to po wsze czasy go sztucznie uszczęśliwiać?

    Nie - zaoszczędzić każdorazowej konieczności korzystania z prawnika.
    Bo przebrnięcie przez książkę napisaną prawniczym językiem i wyłapanie
    wszystkich kruczków nie jest łatwe dla osoby wykształconej, a co
    dopiero dla osoby bez kierunkowego wykształcenia. No ale fakt, dla
    takiego Any Usera byłby to dobry sposób na wciskanie bardzo
    niekorzystnych umów, bo ktoś nie byłby w stanie jej i trak zrozumieć.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2008-10-29 18:14:58
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Czyli zamiast pozwolić motłochowi się zreformować i zacząć być odpowiedzialnym
    > przez oczyszczenie z jednostek/zachowań nieodpowiedzialnych, to po wsze czasy
    > go sztucznie uszczęśliwiać?

    Wręcz przeciwnie. Dzięki takiemu postępowaniu np. pracodawcy mogą spokojnie spać
    bo nie muszą się bać, że zdesperowany pracownik przyjdzie z samopałem i mu nie
    wpakuje kuli w głowę. Nie jest też narażony na okresowe wybuchanie rewolucji i
    buntów, które nie miały dobrego wpływu na samopoczucie i zdrowie właściciela.

    Jestem ciekawy ile razy AnyUser dostał by po twarzy jeżeli zachowywał by się
    nawet w 1/4 tak jak pisze. Ciekawe ile razy musiał by kupować nowe opony i od
    nowa malować samochód.

    B.Z.

  • 13. Data: 2008-10-29 19:01:37
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> napisał w
    wiadomości news:gea9a8$mq2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > w głowę. Nie jest też narażony na okresowe wybuchanie rewolucji i buntów,
    > które nie miały dobrego wpływu na samopoczucie i zdrowie właściciela.

    Po pierwsze jak każdy socjalista nie potrafisz sobie wyobrazić, że ludzie mogą
    się samodzielnie dogadać co do warunków współpracy i tych warunków potem W SWOIM
    INTERESIE dotrzymywać.

    Po drugie wytłumacz jak to się dzieje, że te rewolucje i bunty nie wybuchają w
    krajach gdzie nie ma kodeksu?
    I do tych okropnych krajów ludzie emigrują z miejsc, gdzie władza ludowa się
    pochyla z troską nad obywatelem.

    --
    andreas

  • 14. Data: 2008-10-30 06:25:15
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Po pierwsze jak każdy socjalista

    Początek twojej wypowiedzi jest już nieprawdziwy więc nie widzę celu by dalej
    komentować.

    B.Z.

  • 15. Data: 2008-10-30 12:55:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gea9a8$mq2$1@atlantis.news.neostrada.pl |--=Bartek=--|
    <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> pisze:

    > Jestem ciekawy ile razy AnyUser dostał by po twarzy jeżeli zachowywał by
    > się nawet w 1/4 tak jak pisze.
    Pewnie nie wyczułem bluesa i się trochę wygłupię pisząc to, ale Wlos Patryk
    to _jest_ Any User (zwany także Bylejaki)samoleczący się w necie od długiego
    już czasu.
    Podobnie jak andreas, dawniej trollujący jako vertret. Obaj po kompletnej
    kompromitacji, dewaluacji i ośmieszeniu po prostu zmienili nicki. :)

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-10-30 16:34:33
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > Podobnie jak andreas, dawniej trollujący jako vertret. Obaj po kompletnej
    > kompromitacji, dewaluacji i ośmieszeniu po prostu zmienili nicki. :)

    Dlatego napisałem to zdanie ;-)

    B.Z.