PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat i własna działalność

  • 1. Data: 2008-10-24 17:10:49
    Temat: Etat i własna działalność
    Od: "kinde" <k...@s...poczta.zabezpieczenie.onet.pl>

    Witam
    Żona posiada firmę, która zajmuje się usługami powiedzmy krawieckimi.
    Ja z kolei pracuję na etat jako krawiec w innej firmie.
    Czy dozwolone jest fakturowanie mojego pracodawcy przez firmę mojej żony?

    Czy "na pewno" nikt się nie przyczepi?
    Wiem, że są jakieś przepisy uniemożliwiające zwalnianie się z firmy po to,
    by przechodzić na działalność i fakturować byłego pracodawcę. A co w takim
    przypadku?

    Drugie pytanie - czy jeśli ja posiadam firmę, a dodatkowo jestem zatrudniony
    na etat
    to czy moja firma może fakturować obecnego pracodawcę? Moja firma prowadzi
    tę samą działalność, którą wykonuję na etacie.