PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie listownie

  • 1. Data: 2005-12-29 20:11:28
    Temat: wypowiedzenie listownie
    Od: Piotr K <p...@u...to.gazeta.pl>

    Witam,
    Mam pewien problem gdyz dostalem oferte nowej pracy i mialbym zaczac ja
    od lutego (biorac pod uwage 1 miesiac wypowiedzenia). Problem polega na
    tym ze w przerwie swiatecznej moja obecna firma jest zamknieta. Czy moge
    wyslac wypowiedzenie poczta i czy bedzie ono obowiazywalo od daty
    wyslania czy termin wypowiedzenia bedzie obowiazywal od momentu
    odebrania przez osobe uprawniona (czyli dopiero w styczniu co spowoduje
    przesuniecie terminu odejscia na koniec lutego) ?
    Za gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam.
    Piotr.

  • 2. Data: 2005-12-29 22:49:50
    Temat: Re: wypowiedzenie listownie
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr K" <p...@u...to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    spowoduje
    > przesuniecie terminu odejscia na koniec lutego) ?

    Od momentu odebrania - najlepiej list polecony ze zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)