PracaGrupypl.praca.dyskusje › BHP praca przy komputerze

  • 1. Data: 2005-12-29 19:47:16
    Temat: BHP praca przy komputerze
    Od: "Bartek Szafraniec" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Gdzie można zlaleść przepisy dotyczące
    zasad BHP pracy przy komuterze?
    Czy to prawda że ma prawo do 5 minutowej przerwy
    w patrzeniu na komputer raz na godzine?

    Pozdr.
    Bartek

  • 2. Data: 2005-12-29 20:53:54
    Temat: Re: BHP praca przy komputerze
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek Szafraniec" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Gdzie można zlaleść przepisy dotyczące
    > zasad BHP pracy przy komuterze?

    http://www.wypadek.pl/prawo/dzu/do2000/d1998_0973_14
    8.htm

    yamma

  • 3. Data: 2005-12-29 21:32:33
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Nie mam pojęcia:)
    ALe przy okazji chcialbym przestrzedz przed czyms dotyczącym pracy przy
    komputerze www.okoszefa.pl
    Sam sie zdziwilem jakie ma mozliwosci tego typu oprogramowanie, pracodawca
    "powinien" powiadomic
    pracowników o kontroli, ale kto kontroluje pracodawce?

  • 4. Data: 2005-12-30 07:14:25
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Bartek Szafraniec napisał(a):

    > Czy to prawda że ma prawo do 5 minutowej przerwy
    > w patrzeniu na komputer raz na godzine?

    Tak, choć to nie oznacza, ze wtedy masz stac w oknie i patrzyc na horyzont.

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 5. Data: 2006-01-01 21:34:43
    Od: krzywołap <k...@j...hopto.org>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 08:14:25 +0100, czarny napisało:
    --> Bartek Szafraniec napisał(a):
    -->
    -->> Czy to prawda że ma prawo do 5 minutowej przerwy
    -->> w patrzeniu na komputer raz na godzine?

    Nawet lepiej, z monitorem ekranowym nie wolno pracować dłużej niż 6
    godzin. A krzesło ma mieć 5 kółek, chociaż nie wiadomo gdzie.
    A ze szkolenia BHP wyniosłem jeszcze rzutnik i komplet flamastrów :)

    --
    *-------------*
    | Krzywolap |

  • 6. Data: 2006-01-01 23:31:46
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Nawet lepiej, z monitorem ekranowym nie wolno pracować dłużej niż 6
    > godzin.
    o ile dobrze pamiętam, to przepis ten dotyczy kobiet w ciąży

    > A krzesło ma mieć 5 kółek, chociaż nie wiadomo gdzie.
    jak ma 4 nogi?

    > A ze szkolenia BHP wyniosłem jeszcze rzutnik i komplet flamastrów :)
    ukradłeś?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2006-01-02 22:10:01
    Od: krzywołap <k...@j...hopto.org>

    Dnia Mon, 02 Jan 2006 00:31:46 +0100, gromax napisało:
    -->> Nawet lepiej, z monitorem ekranowym nie wolno pracować dłużej niż 6
    -->> godzin.
    --> o ile dobrze pamiętam, to przepis ten dotyczy kobiet w ciąży

    Kobieta w ciąży też człowiek.

    -->> A krzesło ma mieć 5 kółek, chociaż nie wiadomo gdzie.
    --> jak ma 4 nogi?

    Nogi może mieć, ale liczą się kółka.

    -->> A ze szkolenia BHP wyniosłem jeszcze rzutnik i komplet flamastrów :)
    --> ukradłeś?

    Tak, ale już mi zabrali. Tylko flamastry zostawili.

    --
    | Krzywolap |