PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie- co zrobić można jak wręczają?

  • 1. Data: 2006-11-16 22:49:08
    Temat: wypowiedzenie- co zrobić można jak wręczają?
    Od: "paweł" <l...@w...pl>

    Jestem szefem handlowym- co można zrobić jak szef wręcza
    wypowiedzenie żeby go nie przyjąć i przynajmniej o miesiąc (mam 1
    miesięczny okres wypowiedzenia) przedłużyć możliwość szukania
    nowej pracy? Nie "padnę z zawałem" bo aktor ze mnie kiepski. Może
    wyciągnąć zwolnienie lekarskie? Tylko od jakiego lekarza- i czy tak
    można. Cały czas jeżdzę a 21.11 szykuje się spotkanie z szefem ( 2
    już wyrzucił i to bynajmniej nie za złe wyniki). Muszę być na tym
    spotkaniu...

  • 2. Data: 2006-11-17 05:29:08
    Temat: Re: wypowiedzenie- co zrobić można jak wręczają?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 16 Nov 2006 14:49:08 -0800, "paweł" <l...@w...pl>
    zakodował:

    >Jestem szefem handlowym- co można zrobić jak szef wręcza
    >wypowiedzenie żeby go nie przyjąć

    Nic nie możesz zrobić. Jak nie przyjmiesz, to może Ci odczytać (dla
    pewności przy świadkach). A sądzę, że sąd może uznać za dokonanie
    wypowiedzenia próbę wręczenia wypowiedzenia przy świadkach.

    >nowej pracy? Nie "padnę z zawałem" bo aktor ze mnie kiepski.

    To niczego by nie zmieniło.

    > Może
    >wyciągnąć zwolnienie lekarskie?

    Za późno - wypowiedzieć nie można w czasie NIEOBECNOŚCI pracownika. A
    jak pracujesz, to już po ptakach.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-11-17 08:11:44
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paweł" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Jedyne wyjście to nie stawić się na spotkanie i dostarczyć przez kogoś
    zwolnienie lekarskie.
    --
    *****
    Wit(old)

  • 4. Data: 2006-11-17 09:45:06
    Od: "exit" <x...@x...xx>

[...]

    .Zwolnienie lekarskie mozna podwazyc jak stawiles sie do pracy i zaczales
    wykonywac swoje obowiazki ,wiec jazda na spotkanie odpada.

    Najlepszym rozwiazaniem jest juz wiesz,ze masz je dostac to isc na
    zwolnienie lekarskie i zlozyc wypowiedzenie na poczatku nastepnego miesiaca
    czy to bedac na zwolnieniu czy tez nie.

    A tak na marginesie jak maja ciebie zwolnic to i tak to zrobia predzej czy
    pozniej wiec do odwaznych swiat nalezy:-)) moze wcale wypowiedzenia dla
    Ciebie nie ma...

    pozdrawiam
    exit

  • 5. Data: 2006-11-17 10:38:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    paweł <l...@w...pl> pisze:

> [...]
    > nowej pracy? Nie "padnę z zawałem" bo aktor ze mnie kiepski. Może
    > wyciągnąć zwolnienie lekarskie? Tylko od jakiego lekarza- i czy tak
    To nic nie da.

    > Cały czas jeżdzę a 21.11 szykuje się spotkanie z szefem ( 2
    > już wyrzucił i to bynajmniej nie za złe wyniki). Muszę być na tym
    > spotkaniu...
    Jak nie chcesz ryzykować otrzymania wypowiedzenia, to nie możesz.
    Nie można wypowiedzieć umowy o pracę podczas urlopu oraz innej
    usprawiedliwionej nieobecności w pracy (art. 41 KP).

    Jotte