PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie- co zrobić można jak wręczają? › Re: wypowiedzenie- co zrobić można jak wręczają?
    From: "exit" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie- co zrobić można jak wręczają?
    Date: Fri, 17 Nov 2006 10:45:06 +0100

    Użytkownik "paweł" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1163717348.410959.318570@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    Jestem szefem handlowym- co można zrobić jak szef wręcza
    wypowiedzenie żeby go nie przyjąć i przynajmniej o miesiąc (mam 1
    miesięczny okres wypowiedzenia) przedłużyć możliwość szukania
    nowej pracy? Nie "padnę z zawałem" bo aktor ze mnie kiepski. Może
    wyciągnąć zwolnienie lekarskie? Tylko od jakiego lekarza- i czy tak
    można. Cały czas jeżdzę a 21.11 szykuje się spotkanie z szefem ( 2
    już wyrzucił i to bynajmniej nie za złe wyniki). Muszę być na tym
    spotkaniu...

    .Zwolnienie lekarskie mozna podwazyc jak stawiles sie do pracy i zaczales
    wykonywac swoje obowiazki ,wiec jazda na spotkanie odpada.

    Najlepszym rozwiazaniem jest juz wiesz,ze masz je dostac to isc na
    zwolnienie lekarskie i zlozyc wypowiedzenie na poczatku nastepnego miesiaca
    czy to bedac na zwolnieniu czy tez nie.

    A tak na marginesie jak maja ciebie zwolnic to i tak to zrobia predzej czy
    pozniej wiec do odwaznych swiat nalezy:-)) moze wcale wypowiedzenia dla
    Ciebie nie ma...

    pozdrawiam
    exit