PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a zasiłek??

  • 1. Data: 2004-07-02 12:03:36
    Temat: wypowiedzenie a zasiłek??
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Witam.
    Jak zwolnie sie z pracy sam. ( porozumienie stron)
    Czy dostane zasiłek dla bezrobotnych??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-02 12:21:08
    Temat: Re: wypowiedzenie a zasiłek??
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 14:03:36 +0200, Dark <d...@i...pl> napisał:

    > Witam.
    > Jak zwolnie sie z pracy sam. ( porozumienie stron)
    > Czy dostane zasi?ek dla bezrobotnych??

    NIE

  • 3. Data: 2004-07-02 12:43:33
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Dark" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Jak zwolnie sie z pracy sam. ( porozumienie stron)
    > Czy dostane zasiłek dla bezrobotnych??

    Jeśli masz 365 dni pracy w ciągu ostatnich 18 miesiecy to tak, ao 90 dniach
    od zarejestrowania i okres pobierania ulega skruceniu o te 90 dni...

    3mcie się

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2004-07-02 14:11:57
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Jeśli masz 365 dni pracy w ciągu ostatnich 18 miesiecy to tak, ao 90
    dniach
    > od zarejestrowania i okres pobierania ulega skruceniu o te 90 dni...

    /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

    chyba skroceniu :>

    Jean

  • 5. Data: 2004-07-05 07:00:51
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dniach

    > chyba skroceniu :>

    O rany!!! Na usprawiedliwienie mam tylko tyle, że to było w piątek 20 minut
    przed zakończeniem pracy :)

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski