PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwis zleceń online Eskalibur.pl

  • 1. Data: 2004-07-02 11:33:37
    Temat: Serwis zleceń online Eskalibur.pl
    Od: "Krzysztof Kania" <k...@e...pl>

    Zapraszamy was do zarejestrowania się w serwisie zleceń online Eskalibur.pl
    (http://www.eskalibur.pl). Jest on idealnym narzędziem dla specjalistów z
    branży IT, którzy poszukują pracy oraz dla zleceniodawców chcących zatrudnić
    do wykonania swoich projektów fachowców najwyższej klasy. Zadanie to
    realizowane jest poprzez specjalny system, za pomocą którego w łatwy i
    szybki sposób użytkownicy mogą zbudować swoje portfolio lub zamieścić
    zlecenia pracy. Korzystanie z serwisu Eskalibur.pl nie wymaga żadnych opłat.

    Serwis Eskalibur.pl podzielony jest na dwie części: dla zleceniobiorców i
    zleceniodawców. Ci pierwsi mogą określić poziom swoich umiejętności w
    profilu użytkownika oraz zamieścić na stronie swoje portfolio.
    Zleceniodawcom serwis Eskalibur.pl daje możliwość publikacji ogłoszeń, które
    mogą być czytane przez wszystkich użytkowników. Następnie w łatwy i
    przejrzysty sposób zleceniodawca może określić, czy kandydat posiada
    wystarczający poziom umiejętności do wykonania zadania.

    Jesteś specjalistą z branży IT? Zajmujesz się grafiką i programowaniem?
    Szukasz fachowców do realizacji swoich projektów? Zrejestruj się koniecznie
    w serwisie Eskalibur.pl!

    --
    Pozdrowienia,
    .:: Krzysztof Kania k...@e...pl ::.

  • 2. Data: 2004-07-02 13:30:59
    Temat: Re: Serwis zleceń online Eskalibur.pl
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    No ladnie i pieknie ale dlaczego nie mozna zobaczyc czy to wogule dziala bez
    wymogu rejestracji ?? Troche dziwnie.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-07-03 10:34:05
    Od: "Krzysztof Kania" <k...@e...pl>

    > No ladnie i pieknie ale dlaczego nie mozna zobaczyc czy to wogule dziala
    bez
    > wymogu rejestracji ?? Troche dziwnie.

    Witam,

    Założenie serwisu jest takie, że wszelkie transakcje dostępne są po
    zalogowaniu do niego. Jest ku temu kilka dobrych przyczyn i niestety inaczej
    nie będzie. Warto się jednak zarejestrować chociażby z racji na fakt, że
    użytkownicy powiadamiani są o szeregu ważnych wydarzeń, jak np. o pojawieniu
    się nowych ofert pracy. W związku z powyższym przepraszam za tą drobną
    niedogodność i mimo wszystko zachęcam do skorzystania z naszego serwisu.

  • 4. Data: 2004-07-05 09:39:37
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > się nowych ofert pracy. W związku z powyższym przepraszam za tą drobną
    > niedogodność i mimo wszystko zachęcam do skorzystania z naszego serwisu.

    Regulamin tez jest dziwny. Nie wiem co to jest Program, i jego uczestnicy.
    Pisze tam, ze mam sie zgodzic aby uczestnicy Programu mieli dostep do moich
    danych osobowych. Troche to dziwne, i pachnie lowcami peselow i numerow
    telefonow.

    Tomek