PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejestracja w PUP

  • 1. Data: 2004-07-02 10:42:24
    Temat: rejestracja w PUP
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Witajcie,

    Mam takie małe pytanko - chciałabym się zarejestrować, żeby móc iść do
    lekarza. I pytanie mam takie - czy mogę do niego iść od razu, czy lepiej
    poczekać na decyzję? Innymi słowy, czy decyzja o zarejestrowaniu może
    być odmowna? (Jak już kiedyś wspomniałam, ostatnio po prostu się nie
    zgłosiłam w terminie (bo dzień wcześniej pani mi odmówiła
    wyrejestrowania). Aha, jeśli to ma znaczenie - nie mam prawa do zasiłku.)

    Dzięki i --

    Pozdrawiam
    M.

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...

  • 2. Data: 2004-07-02 11:35:05
    Temat: Re: rejestracja w PUP
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Zmiana planów, teraz muszę zadać inne pytanie (ale odpowiedzcie na
    wszelki wypadek ;)).

    A co do PUP-u, to jeszcze drobiazg - było, że praca niezgłoszona jest
    nielegalna. A jak to wygląda, kiedy nie będąc zarejestrowaną podejmuję
    pracę? Chodzi mi o to, ze dałam się skreślić z uwagi na chałtury robione
    na umowę o dzieło, które nie liczą się do stażu, więc chyba nie ma
    znaczenia, czy legalne czy nie. a teraz mam możliwość podjęcia pracy na
    umowę o pracę, to czy powinnam to im zgłosić, czy nic ich to nie
    obchodzi, skoro i tak nie jestem zarejestrowana?

    Dzięki za porady

  • 3. Data: 2004-07-02 12:39:24
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Mo" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nielegalna. A jak to wygląda, kiedy nie będąc zarejestrowaną podejmuję
    > pracę? Chodzi mi o to, ze dałam się skreślić z uwagi na chałtury robione

    A po cholerę zgłaszać zatrudnienie osoby, która nie jest osobą bezrobotną?
    Obowiązek dotyczy tylko osób zarejestrowanych.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl