PracaGrupypl.praca.dyskusje › 10 tys brutto w krakowie jako programista j2ee

  • 1. Data: 2007-09-17 16:29:26
    Temat: 10 tys brutto w krakowie jako programista j2ee
    Od: "Czesiek" <c...@w...pl>

    Czy to mozliwe?
    Czy ktos zna firmy gdzie mozna osiagnac takie zarobki?
    Jakie wymagania trzeba spelnic (dosw.)?

  • 2. Data: 2007-09-17 17:04:46
    Temat: Re: 10 tys brutto w krakowie jako programista j2ee
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Czesiek pisze:
    > Czy to mozliwe?
    > Czy ktos zna firmy gdzie mozna osiagnac takie zarobki?
    > Jakie wymagania trzeba spelnic (dosw.)?

    Może Sabre. Doświadczenie tak na oko to by trzeba z 5 - 8 lat plus
    solidnie ugruntowana wiedza którą nie omieszkają sprawdzić na rozmowie.
    Ale to tylko takie moje małe dywagacje.

  • 3. Data: 2007-09-17 18:30:27
    Od: "Czesiek" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Może Sabre. Doświadczenie tak na oko to by trzeba z 5 - 8 lat plus
    > solidnie ugruntowana wiedza którą nie omieszkają sprawdzić na rozmowie.
    > Ale to tylko takie moje małe dywagacje.

    Z tego co slyszalem to kolesie z 5-8 lat dosw. w Sabre dostaja raczej okolo
    8.5 tys.

  • 4. Data: 2007-09-17 19:26:57
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Czesiek pisze:

    > Z tego co slyszalem to kolesie z 5-8 lat dosw. w Sabre dostaja raczej okolo
    > 8.5 tys.

    Z tego co ja słyszałem to zależy bardzo od tego jak zdasz testy. Jedne
    punkt robi dość znaczną różnicę - znajomy tego doświadczył.

  • 5. Data: 2007-09-17 20:05:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Sep 2007 18:29:26 +0200, "Czesiek" <c...@w...pl> wrote:

    >Czy to mozliwe?
    >Czy ktos zna firmy gdzie mozna osiagnac takie zarobki?

    Znam.

    >Jakie wymagania trzeba spelnic (dosw.)?

    Umieć.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 6. Data: 2007-09-17 20:13:41
    Od: "Czesiek" <c...@w...pl>

    > Z tego co ja słyszałem to zależy bardzo od tego jak zdasz testy. Jedne
    > punkt robi dość znaczną różnicę - znajomy tego doświadczył.

    ok. dzieki. Czy jakies inne firmy poza Sabre?

  • 7. Data: 2007-09-18 17:52:32
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    Toś pokozoł