PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolne - wypadkowe ( po wypadku ) ( długie )

  • 1. Data: 2007-09-17 21:11:57
    Temat: wolne - wypadkowe ( po wypadku ) ( długie )
    Od: "Mr.BLUE" <M...@b...com>

    Witam grupę ( tę pierwszy raz )...
    I od razu przejdę do sedna.
    Pracuję jako kierowca, trzy tygodnie temu miałem wypadek.
    Doszło do kolizji nie z mojej winy.
    Jako że jeżdzę TIR-em ;-) a drugie auto uczestniczące w wypadku to osobówka
    zostało doś poważnie... poturbowane.
    Nic mi się nie stało. No prawie nic...
    Auto osobowe bardzo skasowane, nie było mi łatwo...
    Napisałem prawie nic bo byłem w dużym szoku podszebowałem paru dni aby
    odregaować ( uspokoić się ).
    Było to w poniedziałek. We wtorek pojechałem do firmy
    spisać wszystko i kierownik mówi że mam wolne ( tydzień ) no chyba że chce
    wcześniej przyjść do pracy to żebym się odezwał. OK.
    Pojawiłem sie w pracy po tygodniu.
    ( Tu musze wtrącić wątek o moim urlopie, a więc:
    urlop miałem zaplanowany na sierpień a drugą cześć na wrzesień.
    Urlop w sierpinu miałem, przyszedł wrzesień i to tragiczne zdarzenie.)
    I po tym tygodniu kierownik mój mówi mi żebym pisał podanie o urlop
    bo przecież miałem planowany na wrzesień
    i żebym pisał te dni które siedziałm w domu po wypadku.
    Wysunąłem zapytanie czy się nie należy parę dni okolicznościowych w związku
    z takim zdarzeniem i dostałem negatywną odpowiedź.
    Sprawa nadal wisi w powietrzu.
    I z takim samym pytaniem zwracam się do Was Grupowicze.
    Czy po takim zdarzeniu ( wypadku ) należy się ( ustawowo ) jakiś urlop albo
    dni wolne ??
    Bo nie za bardzo mi się uśmiecha oddawać czas który miałem przeznaczony na
    odpoczynek na jakieś wolne-wypadkowe, bo nie był to odpoczynek tylko
    musiałem dojść do siebie po całym zdarzeniu.
    Z góry dzięki za odpowiedż...
    Pozdrawiam Mr.BLUE

  • 2. Data: 2007-09-17 21:37:39
    Temat: Re: wolne - wypadkowe ( po wypadku ) ( długie )
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Czy po takim zdarzeniu ( wypadku ) należy się ( ustawowo ) jakiś urlop
    > albo
    > dni wolne ??

    nie nalezy ci sie. szef moze dac ci wolne z dobrej woli nie liczone w urlop,
    jesli nie masz tego na pismie to... nie przyszedles do pracy.

    > Bo nie za bardzo mi się uśmiecha oddawać czas który miałem przeznaczony na
    > odpoczynek na jakieś wolne-wypadkowe, bo nie był to odpoczynek tylko
    > musiałem dojść do siebie po całym zdarzeniu.

    od tego jest odpowiedni lekarz, ktory stwierdza, czy jestes zdolny do pracy
    (pod wzgledem psychicznym).

    mozesz sprobowac powalczyc w sadzie, ale jesli zalezy ci na pracy w tym
    miejscu to d... blada.

  • 3. Data: 2007-09-17 21:56:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Sep 2007 23:11:57 +0200, "Mr.BLUE" <M...@b...com>
    wrote:

    >Czy po takim zdarzeniu ( wypadku ) należy się ( ustawowo ) jakiś urlop albo
    >dni wolne ??

    Nie.

    >Bo nie za bardzo mi się uśmiecha oddawać czas który miałem przeznaczony na
    >odpoczynek na jakieś wolne-wypadkowe, bo nie był to odpoczynek tylko
    >musiałem dojść do siebie po całym zdarzeniu.

    Trzeba było pośc do lekarza, jakbyś dostał zwolnienie, to byś miał
    swoje. A tak, to możesz co najwyżej urlop bezpłatny wziąć.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356