PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie?

  • 1. Data: 2004-02-26 09:20:52
    Temat: wypowiedzenie?
    Od: "Josh" <d...@p...onet.pl>

    bylem zatrudniony na umowie o prace oraz na umowie firma -firma.Platnikiem
    byla ta sama firma.
    Dla firmy stalem sie za drogi bo upominalem sie o swoje pienadze,ktore
    placone sa z miesiecznym opoznieniem.

    Wiem,ze firma planuje dac mi wypowiedzenie i co w tej sytuacaji robic?
    Umowa o prace na czas nieokreslony wiec 1 miesiac wypowiedzenia za ktory
    chyba musza mi zaplacic.
    Umowa DG tez z 1 miesiecznym okresem wypowiedzenia ale czy musza mi zaplacic
    za okres wypowiedzenia?

    pozdrawiam
    Josh

  • 2. Data: 2004-02-26 09:38:08
    Temat: Re: wypowiedzenie?
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "Josh" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wiem,ze firma planuje dac mi wypowiedzenie i co w tej sytuacaji robic?
    > Umowa o prace na czas nieokreslony wiec 1 miesiac wypowiedzenia za ktory

    ... chyba że znajdą na Ciebie "haka" i umowa będzie rozwiązana bez
    wypowiedzenia. W każdym innym wypadku za okres wypowiedzenia należy się
    zapłata

    > Umowa DG tez z 1 miesiecznym okresem wypowiedzenia ale czy musza mi
    zaplacic
    > za okres wypowiedzenia?

    Patrz jak wyżej, (tyle ze tu może byc łatwiej o tego haka) + ewentualne
    szczególowe zapisy, które mogą w jakichś wypadkach zwolnić firmę od
    koniecnzosci zapłąty za ten okres - a ściślej mówiąc- znieść okres
    wypowiedzenia, bowiem istota tych okresów polega na tym że wspólpraca przez
    taki czas jest kontynuowana. Inaczej okres wypowiedzenia nie miałby sensu