PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisy internetowe poswiecone pracy - czy sa skuteczne?

  • 1. Data: 2004-02-26 07:55:23
    Temat: Serwisy internetowe poswiecone pracy - czy sa skuteczne?
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    Kiedys przez dluzszy czas korzystalem z jednego serwisow internetowych
    poswieconych pracy. Zrezygnowalem po roku, poniewaz jego skutecznosc okazala
    sie zerowa.
    W zwiazku z tym mam pytanie. Czy istnieja w sieci "naprawde" skuteczne
    serwisy rekrutacyjne.
    Mozecie podac jakies adresy oraz podzielic sie wlasnymi doswiadczeniami na
    ten temat.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2004-02-26 08:37:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janusz <e...@p...onet.pl> wrote:
    > poswieconych pracy. Zrezygnowalem po roku, poniewaz jego skutecznosc
    > okazala sie zerowa.
    > W zwiazku z tym mam pytanie. Czy istnieja w sieci "naprawde" skuteczne
    > serwisy rekrutacyjne.

    Ale co to znaczy naprawde skuteczne? Ktora ne 100% zapewnia ci prace?

  • 3. Data: 2004-02-26 08:47:46
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    > Ale co to znaczy naprawde skuteczne? Ktora ne 100% zapewnia ci prace?

    Posluze sie przykladem. W serwisie o ktorym mowilem mialem pelne CV (bardzo
    szczegolowe).
    Uaktualnialem je przynajmniej raz w miesiacu. Zagladalem tam regularnie co
    kilka dni,
    a mimo to przez niemal rok nie dostalem jakiejkolwiek oferty pracy (CV mam
    dosyc bogate).

    Za skuteczny serwis uznalbym taki, ktory przynajmniej raz w miesiacu jest
    w stanie podelach chociaz jedna porpozycje pracy.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 4. Data: 2004-02-26 09:04:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janusz <e...@p...onet.pl> wrote:
    > Za skuteczny serwis uznalbym taki, ktory przynajmniej raz w miesiacu
    > jest w stanie podelach chociaz jedna porpozycje pracy.

    eeee na to nie licz. Raczej to jednak dalej ty musisz szukac pracy a nie ona
    ciebie - chyba ze cie hh bedzie lapal ;)

  • 5. Data: 2004-02-26 09:41:21
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Janusz wrote:

    > Za skuteczny serwis uznalbym taki, ktory przynajmniej raz w miesiacu jest
    > w stanie podelach chociaz jedna porpozycje pracy.

    Proszę bardzo, np: http://www.jobpilot.pl http://www.bdi.com.pl oraz
    ogłoszenia o pracy na stronie Gazety Wyborczej. W ciągu miesiąca z
    pewnością znajdziesz ofertę skutkującą minimum udziałem w rozmowie
    kwalifikacyjnej.
    Ale to Ty musisz odpowiadać na oferty, a nie czekać aż "podadzą na tacy" ;-)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2004-02-26 20:31:29
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Thu, 26 Feb 2004 09:47:46 +0100, gdy "Janusz"
    <e...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >kilka dni,
    >a mimo to przez niemal rok nie dostalem jakiejkolwiek oferty pracy (CV mam

    http://groups.google.pl/groups?selm=7qnokvohmkns8e2l
    6rqeg0av8p4onkl2bs%404ax.com&oe=UTF-8

    W skrócie: nie ma sensu rejestrować się w portalach pracowych, bo z ich
    baz CV nikt nie korzysta. Z CV idź lepiej do agencji doradztwa
    personalnego. A w portalach warto szukać wyłącznie ofert.

    Robert

    disclaimer: to moja osobista opinia niezwiązana z miejscem pracy.