PracaGrupypl.praca.dyskusje › NFZ

  • 1. Data: 2004-02-26 07:35:17
    Temat: NFZ
    Od: "ream" <d...@o...pl>

    hi
    chciałam zadać naiwne pytanie
    czy i w jaki sposób mozna dostać
    pracę w NFZ
    nie pytam oczywiście o kokretna propozycja pracy
    a jedynie o rozenanie jak można tam w ogłe startnąć
    czy to sa jakies służby mundurowe
    (czy należ do nich może tylko lekarze ?)
    byłam na ich stronce nic tam nie ma
    ale spotkałams ię własnie z pojęciem służb mundurowych
    niec niestety nie było wyjasnione
    ani nie było struktury
    czy ktoś mi może podpowiedziec czy ja tam tak z ulicy moge zanieść cv
    pomijając oczywiście takie kwestie że bez znajomości i tak nic nie znajde
    ale jak bym iała tak myślec to bym musiała się już dawno zabić ;-)
    dzięki

  • 2. Data: 2004-02-26 10:43:02
    Temat: Re: NFZ
    Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ream" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hi
    > chciałam zadać naiwne pytanie
    > czy i w jaki sposób mozna dostać
    > pracę w NFZ

    Myślę, że tak jak w każdej innej firmie..

    > nie pytam oczywiście o kokretna propozycja pracy
    > a jedynie o rozenanie jak można tam w ogłe startnąć
    > czy to sa jakies służby mundurowe

    Jeśli myślisz o Narodowym Funduszu Zdrowia, to nie ma on nic wspólnego z
    służbami mundurowymi. Za czasów kas chorych była Kasa Branżowa, związana z
    służbami mundurowymi, ale po przekształceniu w Fundusz została zlikwidowana.
    Nie wiem, może w centrali funduszu są jeszcze jakieś wyodrębione jednostki
    "mundurowe", ale fundusz jako taki ma żadnego związku z służbami
    mundurowymi.

    > (czy należ do nich może tylko lekarze ?)
    Dlaczego lekarze mają należeć do służb mundurowych?

> [...]
    > pomijając oczywiście takie kwestie że bez znajomości i tak nic nie znajde
    > ale jak bym iała tak myślec to bym musiała się już dawno zabić ;-)

    Nie wiem jak kształtują się płace w centrali, ale w oddziałach (poza
    najwyższymi stanowiskami) nie są to kokosy, raczej poniżej średniej
    krajowej.

  • 3. Data: 2004-02-26 13:51:16
    Od: "Ola L." <a...@v...pl>

    Użytkownik "ream" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > chciałam zadać naiwne pytanie
    > czy i w jaki sposób mozna dostać
    > pracę w NFZ

    Prace w takich miejscach dostaja krewni i znajomi krolika :-|
    Szukaj szczescia gdzie indziej

    Ola L.

  • 4. Data: 2004-02-27 15:00:14
    Od: "aga" <a...@p...onet.pl>

    NFZ to nie tylko służby mundurowe, w żadnym wypadku nie pracuja tam sami
    lekarze (szczerze powiedziawszy to nie wiem czy wielu ich tam jest). Dostać
    tam prace z ulicy - marzenie przynajmniej w Łodzi, panie kadrowe nawet nie
    chciały przyjąć mojego c.v., gdyż oni baz danych nie prowadzą (taką dostałam
    odpowiedz). Śmieszne!
    Aga