PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejne pytanie o urlop

  • 1. Data: 2004-02-26 09:52:13
    Temat: Kolejne pytanie o urlop
    Od: Agnieszka <a...@b...org>

    Witam
    Wiem, ze pytan o urlop bylo juz mnostwo, ale ciagle nie moge wsrod nich
    znalezc odpowiedzi na moj przypadek.
    Pierwsza prace rozpoczelam w polowie wrzesnia 2003 i trwala ona do konca
    listopada. Od grudnia do teraz jestem osoba bezrobotna ze statusem
    absolwenta (3+2 lata studia wyzsze ukonczone w lipcu, 5 miesiecy i ciagle w
    toku studia podyplomowe od pazdziernika) i na 90% od 1 marca zaczynam nowa
    prace. Chcialabym spytac czy beda mnie obowiazywaly stare przepisy czy
    nowe? I ile w efekcie tego urlopu moge dostac i kiedy?
    Z gory dziekuje za pomoc
    --
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-02-26 09:56:31
    Temat: Re: Kolejne pytanie o urlop
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Uzytkownik "Agnieszka" <a...@b...org> napisal w wiadomosci

    (...)
> [...]
    > prace. Chcialabym spytac czy beda mnie obowiazywaly stare przepisy czy
    > nowe? I ile w efekcie tego urlopu moge dostac i kiedy?

    Stare przepisy.
    Po 3,5 miesiacach (w polowie czerwca) - 10 dni, nastepne 10 dni po
    dalszych 6 miesiacach, czyli w polowie grudnia 2004 r.
    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-02-26 11:08:43
    Od: Agnieszka <a...@b...org>

    Una dia en invierno en el grupo pl.praca.dyskusje, waczek escribio:

    > Witam,
    [ciach]

    Dziekuje serdecznie za pomoc. Czyli jest tak jak myslalam.

    --
    Agnieszka