PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie? › Re: wypowiedzenie?
    From: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie?
    Date: Thu, 26 Feb 2004 10:38:08 +0100

    Użytkownik "Josh" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c1kdsf$dp0$1@news.polbox.pl...
    > bylem zatrudniony na umowie o prace oraz na umowie firma -firma.Platnikiem
    > byla ta sama firma.
    > Dla firmy stalem sie za drogi bo upominalem sie o swoje pienadze,ktore
    > placone sa z miesiecznym opoznieniem.
    >
    > Wiem,ze firma planuje dac mi wypowiedzenie i co w tej sytuacaji robic?
    > Umowa o prace na czas nieokreslony wiec 1 miesiac wypowiedzenia za ktory
    > chyba musza mi zaplacic.

    ... chyba że znajdą na Ciebie "haka" i umowa będzie rozwiązana bez
    wypowiedzenia. W każdym innym wypadku za okres wypowiedzenia należy się
    zapłata

    > Umowa DG tez z 1 miesiecznym okresem wypowiedzenia ale czy musza mi
    zaplacic
    > za okres wypowiedzenia?

    Patrz jak wyżej, (tyle ze tu może byc łatwiej o tego haka) + ewentualne
    szczególowe zapisy, które mogą w jakichś wypadkach zwolnić firmę od
    koniecnzosci zapłąty za ten okres - a ściślej mówiąc- znieść okres
    wypowiedzenia, bowiem istota tych okresów polega na tym że wspólpraca przez
    taki czas jest kontynuowana. Inaczej okres wypowiedzenia nie miałby sensu