PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypadek w drodze do pracy - ucierpiał tylko samochód

  • 1. Data: 2007-09-10 22:13:15
    Temat: wypadek w drodze do pracy - ucierpiał tylko samochód
    Od: andromeda <s...@n...potrzebuje>

    Zastanawiam się nad skutakami wypadku w drodze do pracy -sarna
    uszkodziła mi reflektor (na szcząście tylko tyle), jechałem zgodnie z
    przepisami, czy należy takie zdarzenie potraktować jako wypadek w drodze
    do pracy? -jeśli tak to jakie są tego konsekwencje? Zawiadomiłem
    Policję (aby usunęli owe zwierzątko -powinno być to gdzieś zanotowane
    w zgłoszeniach)i Pracodawcę - spóźniłem się z tego powodu.

    Dzięki za poradę
    --
    pozdrawiam
    Andromeda

  • 2. Data: 2007-09-11 16:20:12
    Od: janist <j...@o...pl>

    andromeda pisze:
    [ciach]

    nie, przeslanka konieczna do zakwalifikowania zdarzenia jako wypadek
    przy/w drodze do pracy jest uraz.

    pozdrawiam,
    janist

  • 3. Data: 2007-09-11 20:44:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 11 Sep 2007 00:13:15 +0200, andromeda <s...@n...potrzebuje>
    wrote:

    >przepisami, czy należy takie zdarzenie potraktować jako wypadek w drodze
    >do pracy?

    Nie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-09-12 05:35:58
    Od: andromeda <s...@n...potrzebuje>

    Dnia Tue, 11 Sep 2007 18:20:12 +0200, janist napisał(a):

    > andromeda pisze:
    > [ciach]
    >
    > nie, przeslanka konieczna do zakwalifikowania zdarzenia jako wypadek
> [...]

    Dzięki

    --
    pozdrawiam
    Andromeda