PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zażycic sobie pensji

  • 1. Data: 2007-09-10 13:38:51
    Temat: ile zażycic sobie pensji
    Od: "heniek" <s...@U...pl>

    Witam.

    Nie chcę wyjść na głupka więc może mi pomożecie :).
    Chciałęm zapytać ile zażyczyć sobie pensji za tzw. "marketing szeptany".
    - monitorowanie forów internetowych
    - pisanie pochlebnych/reklamowych komunikatów/opinii na forach
    - archwizowanie dyskusji dot. danej marki
    - praca w pełnym wymiarze godzin

    Z góry dzieki za opowiedz.
    Pozdrawiam H.

  • 2. Data: 2007-09-10 14:24:05
    Temat: Re: ile zażycic sobie pensji
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > - monitorowanie forów internetowych
    > - pisanie pochlebnych/reklamowych komunikatów/opinii na forach
    > - archwizowanie dyskusji dot. danej marki

    mysle, ze gdzies tak 1/3 ceny auta

  • 3. Data: 2007-09-10 14:27:14
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "heniek" <s...@U...pl> napisał w wiadomości

    Raz dziennie z poslizgiem, raz w tygodniu na sucho.

    BP, MSPANC

    sz.

  • 4. Data: 2007-09-10 18:04:24
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 16:27:14 +0200, szomiz napisał(a):

    > Raz dziennie z poslizgiem, raz w tygodniu na sucho.
    > BP, MSPANC

    Nie szkodzi, podobnie pomyslalem...

    --
    marcin

  • 5. Data: 2007-09-10 18:15:32
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 10 Sep 2007 15:38:51 +0200, "heniek" <s...@U...pl>
    wrote:

> [...]
    >- monitorowanie forów internetowych
    >- pisanie pochlebnych/reklamowych komunikatów/opinii na forach
    >- archwizowanie dyskusji dot. danej marki

    Nie pamiętam. Ile teraz właściwie wynosi płaca minimalna?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2007-09-10 21:16:53
    Temat: [OT;BP, MSPANM(oglem)] Re: ile zażycic sobie pensji
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie szkodzi, podobnie pomyslalem...

    Znaczy raz dziennie na sucho, raz w tygodniu z poslizgiem?

    ;-)

    sz.

  • 7. Data: 2007-09-10 22:03:38
    Temat: Re: [OT;BP, MSPANM(oglem)] Re: ile zażycic sobie pensji
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 23:16:53 +0200, szomiz napisał(a):

    > Znaczy raz dziennie na sucho, raz w tygodniu z poslizgiem?

    Znaczy zeby poszedl na ul.Poznanska w dc i rozeznal sie w cenach :>

    --
    marcin

  • 8. Data: 2007-09-11 06:51:33
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    gardziej wrote:

    > mysle, ze gdzies tak 1/3 ceny auta

    NIE!!! 2 razy cenę auta!

  • 9. Data: 2007-09-11 18:35:52
    Od: "Mr. K." <w...@g...pl>

    heniek napisał(a):
> [...]
    > - monitorowanie forów internetowych
    > - pisanie pochlebnych/reklamowych komunikatów/opinii na forach
    > - archwizowanie dyskusji dot. danej marki

    ja dostaje 3000 brutto i jako swiadczenia poza placowe 2 razy dziennie
    moge napisac na forach zgodnie z wlasnym sumieniem :)

  • 10. Data: 2007-09-13 17:53:08
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    > Nie pamiętam. Ile teraz właściwie wynosi płaca minimalna?

    1/20 wartości samochodu ??
    --
    piotr