PracaGrupypl.praca.dyskusje › Służba zastępcza a bezrobocie

  • 1. Data: 2007-09-10 18:41:53
    Temat: Służba zastępcza a bezrobocie
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Krótkie pytanko - bo nie mogę się doszukać w ustawie o służbie zastępczej:

    Czy jak skończę odbywać zastępczą służbę wojskową, to przysługuje mi
    zasiłek dla bezrobotnych?
    Przed rozpoczęciem odbywania służby pracowałem na etacie prawie dwa lata.
    Na służbie płacą 80% płacy minimalnej, więc ten warunek wymagań do zasiłku
    nie zostaje spełniony.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2007-09-11 06:33:22
    Temat: Re: Służba zastępcza a bezrobocie
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 20:41:53 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Krótkie pytanko - bo nie mogę się doszukać w ustawie o służbie zastępczej:
    >
    > Czy jak skończę odbywać zastępczą służbę wojskową, to przysługuje mi
    > zasiłek dla bezrobotnych?

    Bo tego nie ma w ustawie o służbie zastępczej. Dlaczego tam miałoby być,
    skoro dotyczy czegoś zupełnie innego?

    Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
    Art. 71 pkt 2 ust. 1

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2007-09-11 13:47:34
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 11 Sep 2007 08:33:22 +0200, Waldek "Jakec" Bulkowski napisał(a):

    > Bo tego nie ma w ustawie o służbie zastępczej. Dlaczego tam miałoby być,
    > skoro dotyczy czegoś zupełnie innego?
    >
    > Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
    > Art. 71 pkt 2 ust. 1

    Fakt, nie przemyślałem tego głębiej ;) Dzięki za wędkę!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net