PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypada czy też nie

  • 1. Data: 2004-06-24 17:35:24
    Temat: wypada czy też nie
    Od: "Falcon" <j...@p...pl>

    W poniedziałek byłem na rozmowie o pracę.
    Decyzja czy ją dostanę miała zapaść do środy i miałem zostać powiadomiony
    telefonicznie.
    Do dziś nie dostałem odpowiedzi (nie ważne czy negatywna czy tez pozytywna,
    chciałbym po prostu wiedzieć jak jest)
    Czy wypada zatem zadzwonić do pracowdawcy i zapytać się o wynik rozmowy???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-24 17:41:36
    Temat: Re: wypada czy też nie
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > Czy wypada zatem zadzwonić do pracowdawcy i zapytać się o wynik rozmowy???
    >
    > Pozdrawiam
    a co ci teraz zalezy??? nie wypada nie oddzwaniac jak sie obiecuje..., ale
    odpowiedz juz chyba znasz...
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 3. Data: 2004-06-24 18:39:03
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    Powiem tak: wypada. Szczegolnie jesli obiecali, ze zadzwonia do srody. Jutro
    poczekaj do poludnia i wal jak w dym. Mialem tez kiedys obiekcje, ale w
    koncu sie przelamalem i stwierdzam, ze nie ma w tym nic zlego. Pracodawcy
    tez sie nie denerwuja.

  • 4. Data: 2004-06-25 06:19:13
    Od: "Isztar" <a...@o...pl>

    no tak ale jak ktos obiecuje ze zadzwoni powiedziec czy sie udalo czy nei
    udalo to chyba powinien to zorbic?? tez tak nei jeden raz juz mialam, al emi
    to szacunek do luda:P

  • 5. Data: 2004-06-25 07:05:55
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

> [...]
    > udalo to chyba powinien to zorbic?? tez tak nei jeden raz juz mialam, al

    Poczytaj dyskusje "podsluch" i zobacz, jaki to "szacunek" do ludzi panuje.

  • 6. Data: 2004-06-25 11:58:13
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Falcon <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > chciałbym po prostu wiedzieć jak jest)
    > Czy wypada zatem zadzwonić do pracowdawcy i zapytać się o wynik rozmowy???

    Jeśli nie zadzwonili, to znaczy że pracy nie dostałeś. Zadzwonić możesz,
    tylko po co ?

  • 7. Data: 2004-06-25 15:06:03
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > Jeśli nie zadzwonili, to znaczy że pracy nie dostałeś. Zadzwonić możesz,
    > tylko po co ?

    Wcale niekoniecznie. Zdarza sie, ze cos im sie w papierach pochrzani, ze
    przeciaga sie rekrutacja, ktos zachoruje etc. Dlatego, przed postawieniem
    krzyzyka nad dana praca, warto sie upewnic. To w koncu tylko 29 gr. netto.

  • 8. Data: 2004-06-25 15:14:30
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Jarek] - 2004-06-25 17:06:

> [...]
    > krzyzyka nad dana praca, warto sie upewnic. To w koncu tylko 29 gr. netto.

    Pewnie. Zadzwonić zawsze warto choć nie zawsze powiedzą. Ja miałem
    przypadek gdzie dzwoniłem przez ok. 2 m-ce tak co 10-14 dni i słyszałem
    że sprawa cały czas jest w toku i żebayt zadzwonić pod koniec przyszłego
    tygodnia. Nie dziwiło mnie to za bardzo bo znam rekrutacje trwające i
    dłużej ale zupełnie przypadkiem dowiedziałem sie że stanowisko zostało
    obsadzone 3 dni po upływie terminu składania ofert (jakieś 3-4 dni przed
    moim pierwszym telefonem :) ). Dostała je pierwsza osoba, która przyszła
    na rozmowę. A Pani w telefonie chyba nie potrafiła ludziom przekazywać
    niepomyślnych wiadomości ;)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\