PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobic?

  • 1. Data: 2004-06-24 17:17:37
    Temat: co zrobic?
    Od: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>

    Witajcie,
    Mam nadzieje ze podsuniecie mi jakis pomysl i czy w ogole cos mozna z tym
    zrobic.
    Pracuje w duzej firmie finansowej, czas pracy wynosi 40 h tygodniowo.
    Specyfika pracy polega na tym, iz na poczatku tygodnia jest najwiecej pracy.
    W zwiazku z tym czasem jest ciezko zrobic sobie kawe, zjesc posilek lub w
    ogole sie oderwac od komputera bo non stop jest praca i szefostwo krzywo sie
    patrzy gdy ktos probuje sobie odsapnac. W konsekwencji tego jest coraz
    wiecej malych pomylek, ktos po prostu myli linijki w excellu po 11 godzinach
    pracy, ktore sa wyolbrzymiane i pracownicy sa zastraszani. Ostatnio, gdy
    chcialam zjesc posilek, to uslyszalam, ze mam robic tak zeby nikt tego nie
    widzial. Dzis sie dowiedzialam, ze od przyszlego tygodnia bedziemy pracowc
    poniedzialki i wtorki po 12 h do bolu, a po takim marataonie praktycznie na
    akord ilosc pomylek wzrosnie.
    Co zrobic? :(((

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-24 19:53:24
    Temat: Re: co zrobic?
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    skieruj ten problem na grupe pl.soc.prawo
    napewno odpowiedza ci porzadnie i praktycznie

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-06-25 10:52:07
    Od: "Miro" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poniedzialki i wtorki po 12 h do bolu, a po takim marataonie praktycznie

    Może to coś pomoże

    Kodeks Pracy Art. 129.10 Par.1 :
    "Jeżeli dobowy wymiar czasu pracy wynosi co najmniej 6 godzin pracodawca
    jest zobowiązany wprowadzić przerwę w pracy trwającą 15 minut, którą wlicza
    do czasu pracy"

    Pozdrowienia