PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozew do sądu pracy - szybkie pytanko

  • 1. Data: 2004-06-24 16:15:55
    Temat: pozew do sądu pracy - szybkie pytanko
    Od: "T." <t...@p...fm>

    Witam,

    Czy na pozwie do sądu pracy suma o którą chcę sie bic powinna być netto czy
    brutto czy obojętnie ??? Jest ba to jakis paragraf ???

    Z góry dzięki, pozdrawiam

    T.

  • 2. Data: 2004-06-26 07:15:17
    Temat: Re: pozew do sądu pracy - szybkie pytanko
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy na pozwie do sądu pracy suma o którą chcę sie bic powinna być netto
    czy
    > brutto czy obojętnie ??? Jest ba to jakis paragraf ???

    Paragrafu nie ma wiec mozesz pisac obojetnie z wyraznym zaznaczeniem ze
    chodzi ci o netto/brutto itp. Lepiej jest jednak zawsze uzywac w
    jakichkolwiek kontaktach z sadem/pracodawca/zusem itp kwoty brutto jako, ze
    jest to kwota bazowa. Wtedy nie ma szans na bledne interpretacje - patrz
    algorytm wyliczania 'wynargrodzenia do reki' z kwoty brutto.

    Tomek