PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyka na stanowisku administratora...

  • 1. Data: 2004-09-21 08:05:01
    Temat: praktyka na stanowisku administratora...
    Od: noname <z...@g...pl>

    Witam!
    Czy mozecie mi powiedziec gdzie moglbym sie zglosisc - przyklady jakis
    firm gdzie moglbym zdobyc praktyke jako administrator systemow linux i
    oczywiscie nauczyc sie dzieki temu nowych rzeczy? Interesuje mnie
    praktyka jak rowniez staz. Wyslac ogloszenie na p.p.szukana czy
    bezposrenio do firm? Wysylajac bezposrednio nie chcialbym byc wziety za
    spamera :P Czy wogole sa praktyki na takich stanowiskach?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-09-21 08:53:00
    Temat: Re: praktyka na stanowisku administratora...
    Od: Trociu <t...@a...ict.pwr.wroc.pl>

    On 2004-09-21, noname wrote:
> [...]
    > bezposrenio do firm? Wysylajac bezposrednio nie chcialbym byc wziety za
    > spamera :P Czy wogole sa praktyki na takich stanowiskach?

    To wszystko zalezy czy cos juz umiesz. Jezeli nie to przydaloby sie zebys
    troche u siebie w domu pobawil sie systemem zeby potem komus przez przypadek
    serweranie popsuc.
    Jezeli masz juz za soba jakies doswiadczenia to bardzo pomocna jest PF -
    szukasz providerow z Twojego miasteczka.
    W zaleznosci od Twoich umiejetnosci mozesz nawet liczyc na jakis zarobek.
    Dobrze by bylo, gdybys rowniez jakiegos perl'a lub php'a znal, bo o takich
    ludzi czesciej sie slyszy a przy okazji mozesz sie dogadac o jakies sprawy
    administratorskie.

    Trociu

    --
    Plain-text over all!!!
    /**********/

  • 3. Data: 2004-09-21 21:01:33
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    noname wrote:

    > Czy mozecie mi powiedziec gdzie moglbym sie zglosisc - przyklady jakis
    > firm gdzie moglbym zdobyc praktyke jako administrator systemow linux i

    wątpię by ktokolwiek przyjął kiedykolwiek praktykanta na administratora.

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-09-22 06:45:05
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) noname zapodał(a):Towarzysz(ka) noname zapodał(a):
> [...]
    > bezposrenio do firm? Wysylajac bezposrednio nie chcialbym byc wziety za
    > spamera :P Czy wogole sa praktyki na takich stanowiskach?

    chyba bym na głowę upadł, gdyby przyszedł praktykant i dał
    mu dostęp do serwerów... troszkę mnie ubawiłeś.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 5. Data: 2004-09-22 07:51:50
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-22, DooMiniK <> wrote:

    > chyba bym na głowę upadł, gdyby przyszedł praktykant i dał
    > mu dostęp do serwerów... troszkę mnie ubawiłeś.

    Ja zacząłem pracując za friko, bez doswiadczenia, tyle ze przez 3 dni mi
    na ręce patrzyli. Potem ja im ;-D

    Kender

    --
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.
    [M. Wolski]

  • 6. Data: 2004-09-24 15:56:36
    Od: noname <z...@g...pl>

    zgadza sie nikt nie da dostepu do serwera osobie bez doswiadczenia, ja
    jakies doswiadczenie posiadam - siec w domu - 4 komputery, apache+php
    statystyka lacza, maskarada, postfix, ftp. Genealnie podstawy jak widac
    :) wiec zielony nie jestem :-) przygotowuje sie do ccna wiec o sieciach
    wiadomosci tez jakies mam, mcp z win2000 pro.