PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja zamieścić ogł. za free w Norwegii.

  • 1. Data: 2004-09-20 22:46:53
    Temat: Ja zamieścić ogł. za free w Norwegii.
    Od: "Rabinek" <r...@p...onet.pl.wykasuj>

    Witam,

    Szukam jakiejś strony norweskiej, w której można zamieścić darmowe
    ogłoszenie typu zatrudnię/poszukuję pracy. Norweskiego nie znam ni w ząb, a
    ogłoszenie po angielsku przeczytają. Mam nadzieję, że o ile ktoś poda jakiś
    namiar, to zamieszczę w odpowiednim dziale.

    Rabinek

    ---

  • 2. Data: 2004-09-20 22:54:24
    Temat: Jak zamieścić ogł. za free w Norwegii?
    Od: "Rabinek" <r...@p...onet.pl.wykasuj>

    Sorry, ale mam straszną klawiaturę - trza w nią tłuc, a litery i tak zjada.
    I znaki przestankowe zamienia.

    Rabinek

    ---

  • 3. Data: 2004-09-21 06:02:59
    Temat: Re: Ja zamieścić ogł. za free w Norwegii.
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    www.aetat.no

  • 4. Data: 2004-09-21 22:34:42
    Od: "Rabinek" <r...@p...onet.pl.wykasuj>

    > www.aetat.no

    Szukałem tam, ale nie znalazłem niczego, co by mnie naprowadziło. Możesz
    sprecyzować? Może jakieś inne propozycje?

    Pozdrawiam,

    Rabinek

    ---

  • 5. Data: 2004-09-22 04:46:40
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    https://www.aetat.no/sbl/as/registrering.do

    Tutaj zaczynasz Ogłoszenie SZUKAM PRACY
    Niestety czysta "norweszczyzna" ale jest to chyba jedyny serwis tego typu.
    Tworzą go lokalne urzędy pracy. Nowegia to 3.5 mil ludzi i minimalne
    bezrobocie Bardziej strukturalne niż normalne, więc ten segment również nie
    jest rozbudowany

    Oprócz tego zawsze masz monster, jobpilot etc
    ważne http://www.aetat.no/data/f/0/30/87/0_702_0/polsk.pdf

  • 6. Data: 2004-09-22 07:02:05
    Od: "Rabinek" <r...@p...onet.pl.wykasuj>

> [...]
    nie
    > jest rozbudowany
    >
    > Oprócz tego zawsze masz monster, jobpilot etc

    Dzięki za wsparcie. Poszukam jeszcze, bo norweskiego nie znam. Może
    faktycznie monster i inne.

    Przy okazji sprecyzuję - w Norwegii są 4 osoby (fachowcy budowlani bez
    znajomości angielskiego), którym kończy się praca, a chcieliby jeszcze
    zostać i popracować. Poprosili mnie o pomoc, ale widzę, że będą musieli
    naklejać ogłoszenia na słupach czy płotach, co podobno nie jest pomysłem
    najgorszym. Nie muszę dodawać chyba, że pracują na "czarno".

    Pozdrawiam,

    Rabinek

    ---