PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymówienie umowy na czas określony, pytanie

  • 1. Data: 2007-01-12 11:27:10
    Temat: wymówienie umowy na czas określony, pytanie
    Od: "nn" <x...@x...pl>

    Witam, jestem zatrudniony na czas określony czyli mam 2 tygodniowy okres
    wypowiedzenia, moje pytanie jest następujące czy można się zwolnić podczas
    zwolnienia lekarskiego?? Tzn załóżmy że mam zwolnienie od 1 do 31 stycznia,
    wymówienię złożę 3 styczni i czyod tego czasu będzie mi się normalnie liczył
    ten okres wypowiedzenia czy dopiero jak wrócę do pracy z chorobowego????

  • 2. Data: 2007-01-12 15:22:43
    Temat: Re: wymówienie umowy na czas określony, pytanie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 12 Jan 2007 12:27:10 +0100, "nn" <x...@x...pl>
    zakodował:

    >Witam, jestem zatrudniony na czas określony czyli mam 2 tygodniowy okres
    >wypowiedzenia,

    Tylko jeżeli umowa jest na ponad 6 miesięcy i masz taki zapis w
    umowie.

    Normalnie od złożenia wypowiedzenia.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2007-01-12 15:57:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Fri, 12 Jan 2007 12:27:10 +0100, "nn" <x...@x...pl>
    > zakodował:

    > Tylko jeżeli umowa jest na ponad 6 miesięcy i masz taki zapis w
    > umowie.

    Albo umowa na okres probny - wtedy tez jest mozliwość wypowiedzenia

    Art. 34.
    Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny wynosi:
    1) 3 dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,
    2) 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,
    3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2007-01-12 16:24:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 12 Jan 2007 16:57:18 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> zakodował:

    >Albo umowa na okres probny - wtedy tez jest mozliwość wypowiedzenia

    Albo na czas nieokreślony. Ale mowa o umowie na czas określony - a
    więc czego dotyczy Twoja wypowiedź (patrz temat)?

  • 5. Data: 2007-01-12 17:06:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5a310$45a7708e$540a670f$15295@news.chello.pl nn
    <x...@x...pl> pisze:

    > Witam, jestem zatrudniony na czas określony czyli mam 2 tygodniowy okres
    > wypowiedzenia
    Drugie z pierwszego wcale nie wynika. Jest raczej przypadkiem szczególnym,
    dotyczącym umów na czas określony przekraczający 6 m-cy w których zawarto
    zapis o możliwości 2 tyg. wypowiedzenia. W pozostałych przypadkach (z
    wyjątkiem jeszcze zastępstwa) umowy na czas określony nie można ropzwiązać
    za wypowiedzeniem.

> [...]
    > 31 stycznia, wymówienię złożę 3 styczni i czyod tego czasu będzie mi
    > się normalnie liczył ten okres wypowiedzenia czy dopiero jak wrócę do
    Wypowiedzenie złożone przez pracownika nie pozostaje w związku z ew.
    przebywaniem jego na zwolnieniu lekarskim.
    Zakładając, że wiesz co piszesz i faktycznie masz 2 tyg. wypowiedzenia, to
    składając je 03.01 okres ten upłynie z dniem 20.01.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-01-15 07:27:31
    Temat: Re: wymówienie umowy na czas okre?lony, pytanie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Fri, 12 Jan 2007 16:57:18 +0100, Tomasz Kaczanowski
    > <k...@n...poczta.onet.pl> zakodował:

    > Albo na czas nieokreślony. Ale mowa o umowie na czas określony - a
    > więc czego dotyczy Twoja wypowiedź (patrz temat)?

    Umowa na okres probny jest rowniez umowa na czas okreslony!

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2007-01-15 15:04:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 15 Jan 2007 08:27:31 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> zakodował:

    >Umowa na okres probny jest rowniez umowa na czas okreslony!

    Nie jest. To wyróżniony typ umowy i działa inaczej niż umowa
    zdefiniowana w KP jako Umowa na czas określony (np. nie wchodzi do
    limitu trzech umów na czas określony, można ją wypowiedzieć itd).