PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy w Krakowie sa jakiekolwiek perspektywy?

  • 1. Data: 2002-12-14 19:09:19
    Temat: Czy w Krakowie sa jakiekolwiek perspektywy?
    Od: "kowal" <s...@p...fm>

    Czy trzeba spadac za granice? Co o tym sadzicie???

  • 2. Data: 2002-12-14 19:36:33
    Temat: Re: Czy w Krakowie sa jakiekolwiek perspektywy?
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "kowal" <s...@p...fm> wrote in message

    > Czy trzeba spadac za granice? Co o tym sadzicie???

    Byłem onegdaj w Krakowie, z Kopca Kościuszki rozciągają się dobre
    perspektywy. Za granicą polecałbym fiordy, normalnie z ręki mi jadły.

    PS: a jakie pytanie, taka odpowiedź

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2002-12-14 23:35:02
    Od: "cis_fun" <a...@i...pl>

    Użytkownik "kowal" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    | Czy trzeba spadac za granice? Co o tym sadzicie???

    Pytanie powinno brzmic: Czy w Polsce sa jakies perspektywy, czy lepiej
    spadac za granice?
    Odpowiedz tez zalezy od tego co mamy na mysli mowiac "za granice" Niemcy,
    Ukrainę, Rosję, Afganistan, czy USA ????.

    Ogolnie uwazam, ze w Polsce nie ma perpektyw......

  • 4. Data: 2002-12-15 20:16:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    cis_fun <a...@i...pl> wrote:

    > Ogolnie uwazam, ze w Polsce nie ma perpektyw......
    To znaczy, że za granica nie masz ich tym bardziej.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-12-16 11:58:47
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy, że za granica nie masz ich tym bardziej.

    heheheh, Dokładnie! Amen Adasiu!

    pozdrawiam trzeźwo myslących
    Ania

  • 6. Data: 2002-12-17 10:24:38
    Od: mnemonik <m...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Dec 2002 12:58:47 +0100, "Ania" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    >heheheh, Dokładnie! Amen Adasiu!
    >
    >pozdrawiam trzeźwo myslących
    >Ania

    Nonsens, jakie perspektywy ma w Polsce pielęgniarka, która, ma
    licencjata i zna j. niemiecki, takie same jak pielęgniarka, która nie
    ma takich kwalifikacji. A w Niemczech ?
    Pensja ok. 6000,- zł, mieszkanie, pełne ubezpieczenie.

    Jakie perspektywy ma informatyk, specjalista ds. administracji i
    zarządzania sieciami w Polsce ?
    Robi wszystko, włącznie z szkoleniami dla pani Zosi z obsługi Offica,
    zarabia od 1500 zł do 3000 zł netto. A na zachodzie ?
    Zarabia od 8 tys. zł w górę, jest docenianym i wartościowym
    pracownikiem, i najważniejsze ma czas i środki na rozwijanie swoich
    zainteresowań i pasji.
    Anestezjolog, w Polsce zarabia 3 000,- i na dodatkowych dyżurach
    zapomina jak się nazywa, na zachodzie 10 x tyle.

    Przestańcie opowiadać głupoty, jak ktoś ma kwalifikacje, doświadczenia
    i zna język, to ma ogromne szanse na NORMALNE życie za granicą, w
    Polsce to może jedynie słuchać mądrości tzw. trzeźwo myślących. (dla
    mnie głupio myślących, bojących się własnego cienia.)

    pozdrawiam wszystkich, którzy mają kwalifikacje i odwagę, aby zmienić
    swoje życie i emigrować.
    Jacek

  • 7. Data: 2002-12-17 15:02:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    mnemonik <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ma takich kwalifikacji. A w Niemczech ?
    > Pensja ok. 6000,- zł, mieszkanie, pełne ubezpieczenie.

    Nie, inne. Ale ma te perspektywy. MOże zostać pielęgniarką w prywatnym
    szpitalu na przykład (w Polsce).

> [...]
    > Zarabia od 8 tys. zł w górę, jest docenianym i wartościowym
    > pracownikiem, i najważniejsze ma czas i środki na rozwijanie swoich

    Zauważ, że gorsze perspektywy nie oznaczają ich braku.

> [...]
    > Polsce to może jedynie słuchać mądrości tzw. trzeźwo myślących. (dla
    > mnie głupio myślących, bojących się własnego cienia.)

    Jeżeli ten ktoś narzeka, jak to w Polsce jest źle, to ma bardzo małe
    szanse, aby na zachodzie coś zdziałać.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-12-17 15:19:59
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > mnemonik <m...@p...onet.pl> wrote:

    <cut>>
    > Jeżeli ten ktoś narzeka, jak to w Polsce jest źle, to ma bardzo małe
    > szanse, aby na zachodzie coś zdziałać.

    Eeee tam, tu troche przesadziles. Powiedziec ze tu jest zle to narazic sie
    na posadzenie o naduzywanie eufemizmow:) Jest kiepsko i kazdy to widzi. Ja
    tez tak uwazam, mimo, ze mam robote i to nie najgorsza, ale co to ma do
    ogolnej sytuacji w kraju? Na zachodzie jest - jeszcze - troche inaczej.
    Faktycznie zarobki jak i mozliwosc zdobycia pracy sa wieksze. Przyklad?
    Porsze bardzo. Pracowalem jako pracownik socjalny, mam dyplom, staz pracy a
    i tak sie przekwalifikowalem (fakt na to co bardziej lubie), bo co ma
    pracownik socjalny w Polsce? Ma w ryj! Najnizsza krajowa, zero przywilejow,
    psy na ciebie leja wiec idziesz bez ich wsparcia do faceta ktory z defaultu
    wita cie siekiera, bo taka jego uroda. A co ma w Stanach? Wsparcie, powazne
    pieniadze, szacunek spoleczny, dozywotnie stanowisko, przywileje. Nie tylko
    ludzie sa malo zaradni. Pamietaj, ze musza sie poruszac w wyznaczonych
    granicach, a tam nie zawsze jest swoboda ruchu.
    pozdr
    /p

  • 9. Data: 2002-12-17 18:18:39
    Od: mnemonik <m...@p...onet.pl>

    On 17 Dec 2002 15:02:18 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Nie, inne. Ale ma te perspektywy. MOże zostać pielęgniarką w prywatnym
    >szpitalu na przykład (w Polsce).

    Jestem realistą, ile mamy prywatnych szpitali? około
    10-20-źrodło:Rzeczpospolita, a ile wykwalifikowanych pielęgniarek ?
    (zresztą to tylko przykład)

    >Zauważ, że gorsze perspektywy nie oznaczają ich braku.

    Perspektywa od pierwszego do pierwszego to żadna perspektywa, mam na
    myśli NORMALNE życie, a nie jego substytuty.

    >Jeżeli ten ktoś narzeka, jak to w Polsce jest źle, to ma bardzo małe
    >szanse, aby na zachodzie coś zdziałać.

    Dziwny tok rozumowania,a ten co nie narzeka, to ucieka (emigruje) ?
    Oczywiste, że samym narzekaniem nikt sobie życia nie poprawi, ale może
    być to początkiem do nowej drogi w normalnym kraju.

    Jacek