PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd sluzbowy a przedluzenie sesji

  • 1. Data: 2003-03-07 18:01:50
    Temat: wyjazd sluzbowy a przedluzenie sesji
    Od: "Dariusz Nyga" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie. Nie bylem na egzaminie na uczelni bo szef wyslal mnie na jakis
    wyjazd sluzbowy. Chcialbym sobie zalatwic przedluzenie sesji i potrzebuje od
    szefa pismo, ze faktycznie mnie gdzies wyslal. Jak takie pismo ma wygladac?

    Czy wystarczy informacja ze tego i tego dnia bylem na wyjezdzie sluzbowym z
    pieczatka i podpisem szefa?

    Pozdrawiam
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Darek

  • 2. Data: 2003-03-07 18:58:41
    Temat: Re: wyjazd sluzbowy a przedluzenie sesji
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dariusz Nyga" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wygladac?

    > Czy wystarczy informacja ze tego i tego dnia bylem na wyjezdzie sluzbowym

    Moze kserokopie rozliczonej, zaksiegowaneji i opisanej delegacji zalaczyc do
    tego?
    Bedzie powazniej wygladalo, bo pisemko (jesli uczelnia sie domaga
    potwierdzenia) zawsze powazniejsze ze sluzbowym, zaksiegowanym w firmie
    zalacznikiem

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-03-07 20:13:27
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Dariusz Nyga" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wygladac?

    > Czy wystarczy informacja ze tego i tego dnia bylem na wyjezdzie sluzbowym

    Uczelnia od Ciebie wymaga takiego pisma?
    Napisz podanie do Dziekana z prośbą o przedłużenie sesji z powodu wyjazdu
    służbowego w dniach od do co spowodowało, że nie zaliczyłeś takiego to i
    takiego egzaminu w terminie.
    Jedyne co może być przydatne to zgody osób u których te egzaminy masz
    zaliczyć, że wyrażają zgodę na przepytanie cię po terminie lub po sesji..
    Pamiętaj, że podania o przedłużenie sesji można składać tylko do końca
    sesji( no chyba, że u was jest inaczej).
    Po tym czasie, dziekan może ci odmówić, bo nie ma już co przedłużać.