PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma OVB

  • 1. Data: 2003-03-07 10:50:39
    Temat: Firma OVB
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Witam,
    czy ktoś słyszał o firmie OVB zajmującej się doradztwem finansowym?
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-03-07 11:38:32
    Temat: Re: Firma OVB
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy ktoś słyszał o firmie OVB zajmującej się doradztwem finansowym?
    > Andrzej

    tak slyszalam i zdecydowanie odradzam

    Agnieszka

  • 3. Data: 2003-03-07 12:16:15
    Temat: Odp: Firma OVB
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Andrzej <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b49tkd$2ad$...@f...man.torun.pl...
    > Witam,
    > czy ktoś słyszał o firmie OVB zajmującej się doradztwem finansowym?
    > Andrzej

    Ja słyszałem. Zwykła piramidka typu amway, ale sprzedająca ubezpieczenia.
    Zamiast akwizytor ubezpieczeń nazywają to właśnie "doradztwem finasowym".

    Rafał

  • 4. Data: 2003-03-10 11:52:33
    Od: "Piotrk" <k...@o...pl>

    > Ja słyszałem. Zwykła piramidka typu amway, ale sprzedająca ubezpieczenia.
    > Zamiast akwizytor ubezpieczeń nazywają to właśnie "doradztwem finasowym".

    Bleeee

    AMWAY to nie piramidka tylko MLM, piramidka to Skyline i Funworld i takie
    tam systemy totolotka. Zapewne piszesz tak dlatego że w tej firmie podobnie
    jak w AMWAY ciężko coś sprzedać. I wychodzi na to że trzeba być akwizytorem
    żeby móż w takiej firmie zarabiać.

    pozdrawiam
    piotrek